Shabu To Go reviews

Choorstraat 36, 2611 JH Delft, Nederland
image
3.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

40.00%
Over Shabu To Go

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–21:00
  • Dinsdag: 16:00–21:00
  • Woensdag: 16:00–21:00
  • Donderdag: 16:00–21:00
  • Vrijdag: 16:00–21:00
  • Zaterdag: 16:00–21:00
  • Zondag: 16:00–21:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Shabu To Go in Delft

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Shabu To Go

image
D Matabhik
23 April 2024

Besteld via Uber. Vervolgens na 1,5 uur wachten gebeld, waarbij ik de boodschap kreeg dat ze onderweg waren. Vervolgens is mijn eten nooit aangekomen en waren ze niet te bereiken. Onvoorstelbaar.

Delen Delen
image
NJ
14 October 2023

Al meer dan 3 jaar bestellen wij regelmatig Sushi bij Shabu to go Delft (al zo regelmatig dat we door het personeel herkent worden, haha). Super service, altijd vriendelijk en lekkere 🍱 sushi!

Delen Delen
image
Dimos Georgiou
16 September 2023

Sushi was lekker waar ik vond het een beetje warm. Het kan beter.

Delen Delen
image
Momsdotme
3 September 2021

Wat een belachelijke slechte zaak! 1.5 uur wachten , oke dat kan gebeuren. Dan bel je omdat er al 30 minuten staat dat de bezorger van uber eats er binnen 4 min is, zegt de man van shabu to go gewoon dat het al 3 kwartier in de zaak staat maar dat er geen bezorger was. Waarop ik zeg, oke dus wij hebben koud eten straks? "Ja dat zou kunnen" , zegt hij, maar ik ga geen nieuwe maken want dat kost mij dubbele producten en deze fout ligt bij ubereats " Uhm oke. Maar jullie werken toch samen met deze mensen ? "Ja , maar dat is geregeld door het hoofdkantoor dus wij kunnen daar niks aan doen." Dan moet je zelf maar even contact opnemen met ubereats alleen kan je ze niet echt goed bereiken, maar ja , ik kan hier verder niks aan doen. " Eten is er , Ruim 1.5 uur later , met superslecht service, koud en een nare nasmaak !!! Ik heb werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt.

Delen Delen
image
Frank
17 May 2020

Een heerlijke sushi besteld. Kwaliteit was vers en goed. Lekker gegeten. Bezorging zou binnen een uur zijn. Na 35 minuten al aan de deur geleverd.

Delen Delen