Hotel Restaurant Bitter en Zoet reviews

Hospitaallaan 16, 9341 AH Veenhuizen, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

0.00%
Over Hotel Restaurant Bitter en Zoet

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 07:30–23:00
  • Dinsdag: 07:30–23:00
  • Woensdag: 07:30–23:00
  • Donderdag: 07:30–23:00
  • Vrijdag: 07:30–23:00
  • Zaterdag: 08:00–23:00
  • Zondag: 08:00–23:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Hotel Restaurant Bitter en Zoet in Veenhuizen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Hotel Restaurant Bitter en Zoet

image
Yermolai C. (PD0TZ)
30 July 2024

Een heerlijke overnachting gehad, zeer ruime kamers. Wij hadden wel de appartementen als kamers. Alles netjes schoon, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt gehad. Heerlijk rustige en mooie groene omgeving. Absoluut een aanrader.

Delen Delen
image
Jakob V
30 July 2024

Wij kijken terug op een aangenaam verblijf in Bitter en Zoet. We kwamen laat in maar er was na een frisse douche nog alle gelegenheid voor een drankje. We genoten van de rust.

Delen Delen
image
Esther Louwerse (Estherix1975)
12 June 2024

Heerlijk hotel, heerlijk gegeten en wat een bijzonder omgeving! Geweldige plek om te zijn en nog een keer heen te gaan.

Delen Delen
image
Johan de Jong
4 May 2024

Prachtige locatie, onderdeel van het UNESCO Werelderfgoed Veenhuizen. Het hotel-restaurant ziet er op zich mooi uit, maar het maakt de pretentieuze belofte niet waar. Bij binnenkomst kom je bij een balie die niet zou misstaan in een gemiddeld ziekenhuis. De ontvangst is praktisch, afstandelijk en schuchter. Zo ook in het restaurant. Er lopen prima vakmensen rond, maar ze maken nauwelijks, vooral plichtmatig, contact met de gasten. We hebben er de afgelopen tijd twee keer geluncht en beide keren was het een teleurstelling. Karig, weinig smaak, hoge prijzen. Het komt niet in de buurt bij de smaakvolle (pretentieuze) beschrijving op de kaart. Dit kan en moet beter. Deze prachtige plek verdient een hotel-restaurant, dat met liefde en gevoel voor (prijs-) kwaliteit wordt gerund . NB. Als medewerkers van het hotel met hun benzineauto de laadpaal blokkeren, dan weet je ook wel hoe het staat met de betrokkenheid bij de gasten.

Delen Delen
image
Simon O.
4 May 2024

Restaurant: Voor de prijs die je betaald verwacht je wel veel meer voor een lunch. Voor een hamburger van 20 euro krijg je een simpel afgebakken kaiserbolletje, hamburger en wat sla. Overige gerechten zoals het broodje met gebakken ei werden ook erg karig geserveerd. De smaak was verder meer dan prima!

Delen Delen