Tasteful Delivery reviews

Dorpsstraat 28, 1431 CD Aalsmeer, Nederland
image
1.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

100.00%
Over Tasteful Delivery

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 12:00–00:00
  • Donderdag: 12:00–00:00
  • Vrijdag: 14:30–01:00
  • Zaterdag: 14:30–01:00
  • Zondag: 12:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Tasteful Delivery in Aalsmeer

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Tasteful Delivery

image
Niels Lekkerkerk
16 April 2024

Slechte zaak, eten besteld maar nooit geleverd omdat ze dicht waren terwijl er op het internet stond dat ze open waren. Krijg je vervolgens te horen dat je het maar zelf moet gaan oplossen met Thuisbezorgd. Overal een slechte tent met beroerd slecht personeel.

Delen Delen
image
Ruben Slootjes
2 March 2024

Na 3 keer bellen is uiteindelijk de pizza 1 uur en 15 minuten later pas een keer bezorgd. Het personeel aan de telefoon was lastig te verstaan en de pizza's waren uiteindelijk middelmatig. Ik ga hier niet meer bestellen.

Delen Delen
image
Daan Stoffels
29 October 2023

We hebben besteld, na 1,5 uur wachten hebben wij gebeld naar dit restaurant. Toen gaven ze als antwoord dat de bestelling was geannuleerd. Zonder iets te melden en wij wachten op een pizza die nooit zou komen. Vervolgens zet hij me in de wacht en neemt niet meer op.

Delen Delen
image
Edwin Mak
27 June 2022

Besteld via thuisbezorgd zou 45 minuten duren. Na 1,5 uur geen eten dus gebeld we zouden worden terug gebeld de bezorger was al onderweg. Na 2 uur en een kwartier via de thuisbezorgd site er achter komen dat het restaurant onze bestelling had geannuleerd zonder een belletje of iets. Zelf terug gebeld hadden we 2 keuzes of geld terug of 10 euro korting op een nieuwe bestelling. Kan begrijpen dat het druk is en dat ze geen bezorgers hebben maar vind deze manier niet normaal..

Delen Delen
image
Diana Wijsbroek
11 January 2022

Wat een slechte zaak. 1 pluspunt: ze waren op tijd. Voor de rest: koude bitterballen, bruin geworden oude sla. En verder 2 nog net aan lauwe pizza's.... Het bezorgadres was maar 5 minuten verderop, dus ik snap het niet. En dat voor bijna €30!!! Normaal telefonisch contact met iemand die goed Nederlands spreekt, bleek ook niet mogelijk. Echt een misser!

Delen Delen