Bregje Nieuwkoop reviews

Zuideinde 6, 2421 AH Nieuwkoop, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 8 Reviews

5

37.50%

4

12.50%

3

25.00%

2

25.00%

1

0.00%
Over Bregje Nieuwkoop

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–22:00
  • Dinsdag: 16:00–22:00
  • Woensdag: 16:00–22:00
  • Donderdag: 16:00–22:00
  • Vrijdag: 12:00–22:00
  • Zaterdag: 12:00–22:00
  • Zondag: 12:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bregje Nieuwkoop in Nieuwkoop

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bregje Nieuwkoop

image
Colinda Van de Bilt
9 April 2025

Wat een fijne verrassing was het toen wij bij Bregje in Nieuwkoop kwamen voor de lunch. We hadden zomaar iets gekozen in de buurt niet wetende wat te verwachten. Wat een heerlijke plek bij de plassen, extra geluk met prachtig weer, dus buiten zitten. Heerlijk eten en voor een zeer schappelijke prijs. We komen hier zeker nog een keer terug! PS je kan hier ook evt overnachten en er lagen ook fluisterboten due he denk ik kon huren. Oftewel, zeker een aanrader!!!

Delen Delen
image
E. Hofstede
7 April 2025

Bregje, Zuideinde in Nieuwkoop (ZH) Lunch met 3 pers. op 16 maart 2025 Prijs p.p. € 12,50 (excl. drankjes) : 6 kleine gerechtjes van de kaart uit een keuze van ….? Wij kozen voor a. Tomatensoep Deze was bijzonder lekker, en ook goed van temperatuur b. Broodje Carpaccio, broodje Zalm en een broodje met een (mini) Kroketje Deze vrij kleine broodjes waren gegarneerd, lekker en knapperig. c. Kaastostie Kaas - of zelfs maar de smaak daarvan- hebben wij hierin niet kunnen ontdekken. Qua grootte kon ik de ’tosties’ dankzij mijn leesbril toch nog lokaliseren d. Als dessert een glaasje met overheerlijk koffie-ijs met slagroom. Ondanks dat deze lunch niet duur was -relatief gezien dan!-, zal iemand met een beetje trek na thuiskomst zich nog wel op een paar paar flinke boterhammen storten. Maar wat betreft kwaliteit en smaak was er op deze lunch niets aan te merken: een 9 Anders ligt het bij de PRESENTATIE, de ERVARING van deze lunch. Hier komen wij niet verder dan een schamele 4. Er waren geen placemats dus werd de soepkop zonder schotel zo op de houten tafel voor ons neer gezet, evenals het bestek (.). Niet echt een fris idee als je weet dat iedereen met z’n handen ook aan het oppervlak van de tafel zit. Het staat ook niet gezellig zo’n soepkop (en later het bord) zonder placemat op zo’n kale tafel. Opmerkelijk moesten we bij de broodjes ook nog vragen om een servet (.). Je zou zeggen dat een placemat én servet toch tot de basis-uitrusting horen als je ergens gaat eten…. In ons geval dus niet. Hoewel de bestelde cappucino wel in een ‘echt’ kopje kwam, werd de gewone koffe in een klein glas geserveerd (.) De koffie zelf was prima van kwaliteit, maar waarom in een glaasje??? De broodjes werden gebracht op een lange kale plank. Toegegeven, het gaat om wat er op ligt, maar écht feestelijk presenteerde het allemaal niet. Temeer omdat de lucnh t.g.v. een 95-jarige was die wij tracteerden. En hoewel ook dat bij binnenkomst was aangegeven werd ook daar geen aandacht aan besteedt. Een klein extraatje voor deze mevrouw had natuurlijk leuk geweest, maar even een felicitatie is toch niet te veel gevraagd. De reeds gebruikte soepkoppen, bestek, koffiekopjes en glazen bleven gedurende de héle lunch -tot wij afrekenden- op onze tafel staan. Bij het severen van de broodjes, drankjes én toetje werd dus niets mee teruggenomen….. Dat alles maakte de tafel nog rommeliger en ongezelliger. Was het dan misschien op dat moment erg druk? Tot halverwege de lunch waren wij de enige gasten in het restaurant (+ 4 mensen op het buitenterras), dus dáár kan het toch niet aangelegen hebben. Opmerkelijk dat de overigens zéér aardige jonge man die ons bediende (eigenaar??) voor dit soort zaken geen enkel oog had. Misschien zijn eerste werkdag in de horeca? Samengevat: het eten was goed, al is het toch weinig wat je krijgt, maar je gaat (en misschien wel voorál) ook uit eten voor de BELEVING. Anders kun je net zo goed thuis eten. Al met al door het gebrek aan aandacht voor dit soort basale dingen, voor ons geen reden om hier nog eens terug te keren. Wellicht hebben andere gasten een andere ervaring, maar dit was ónze kennismaking met Bregje in NIeuwkoop

Delen Delen
image
Rianne de Keijzer van Rossen
30 March 2025

Wij komen geregeld bij 't Bregje en vinden het concept leuk. We hebben ruim een uur moeten wachten om ons dessert te kunnen bestellen. Door de drukte werden wij vergeten. Het meisje aangesproken of wij konden bestellen, ze bood haar excuus aan. Nu 2x in Nieuwkoop wezen eten maar voor ons geen Bregje Nieuwkoop meer.

Delen Delen
image
Martijn Visser
1 September 2024

Zeer vriendelijk personeel en het eten was zeer lekker en goed betaalbaar.

Delen Delen
image
Jeroen Jansen
9 August 2024

We zijn hier met onze jongste dochter van 4 en een vriendin gaan eten. Dit viel ons wat tegen, wij zijn groot fan van het concept 'Bregje' Een 3 gangen menu voor een hele goede prijs. Hier viel het ons echter wat tegen. De bediening was wel heel erg goed en vriendelijk, vooral het meisje dat ons hielp was super aardig en deed er alles aan om ons diner tot een succes te maken. Helaas vielen een aantal dingen wat tegen. Nadat we onze gerechten hadden opgegeven (voor- en hoofdgerecht) kwam na lange tijd de eerste voorgerechten, behalve die van mijn vrouw. Het meisje bood haar excuses aan en zei dat er iets mis was gegaan in de keuken en dat dit snel opgelost zou worden. Een paar minuten later stond er iemand anders aan onze tafel met 2 verkeerde gerechten, met de vraag of mijn vrouw die wilde hebben. Nee zei ze, ik wacht op mijn bestelde voorgerecht. Helaas zei de meneer, doe zijn op. Heel snel werd er een carpaccio neergezet, omdat mijn vrouw een ander gerecht moest kiezen Bij het dessert zat de helft van wat er op de kaart stond er niet bij. Geen brood bij de kaasplankjes en geen coulis van tropisch fruit bij de cheesecake. Ook het dessert van onze dochter klopte niet.

Delen Delen