KUN SUSHI reviews

Dorpsstraat 24, 1421 AT Uithoorn, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over KUN SUSHI

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–19:45
  • Dinsdag: 16:00–19:45
  • Woensdag: Gesloten
  • Donderdag: 16:00–19:45
  • Vrijdag: 16:00–20:45
  • Zaterdag: 16:00–20:45
  • Zondag: 16:00–19:45
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij KUN SUSHI in Uithoorn

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van KUN SUSHI

image
Orhan Sahin
27 December 2023

Ik heb hier sushi afgehaald. Sushi box A met o.a zalm nigiri, tonijn nigiri en avocado nigiri. De zalm smaakte heerlijk. Vers en smaakvol. De tonijn was ook lekker. Goede kwaliteit vis en je merkt echt dat er aandacht is besteed aan het maken van de sushi. Aanrader!

Delen Delen
image
Glenn Veld
10 February 2023

Slechtste sushi die ik in jaren heb gegeten. Rijst was vies, smaak was vies, soja smaakte naar niks en allemaal goedbedoelde toevoegingen die totaal niet nodig zijn. Dit helpt juist de heerlijke sushi smaak om zeep. Kort antwoord >> niet bestellen, zonde van je geld en avond

Delen Delen
image
alice sara
2 January 2023

Eerlijk ? Ik bestelde voor de eerste keer. Best prijzig. Bestelde iets, maar helaas bleek het een groente hap ipv octopus ,vreemd. Smaak was matig, zalm was hard. Niet vers??? En die wortel decoratie, was dat echt nodig. Helaas voor mijn geen 2e keer meer.

Delen Delen
image
Natasja Djajawasita
16 September 2022

Erg geschrokken van de recentelijke prijsstijging. Ik snap dat in deze tijden ook hier de prijzen omhoog moeten gaan maar een bestelling waar wij normaal 45,04 voor kwijt waren en nu 67,45 vind ik echt te extreem, dat is ruim 20 euro (!) meer voor dezelfde bestelling... Wij zullen dus helaas onze sushi ergens anders moeten gaan bestellen, jammer want we waren altijd tevreden over het eten.

Delen Delen
image
Jordi Holt
5 April 2020

Voor het eerst besteld bij Kun Sushi, vanwege het feit dat onze favoriete sushi tent Isushi in Mijdrecht gesloten was. Zeer ontevreden vanwege verschillende redenen. Ten eerste besteld om 17:40 uur, zou om 18:45 bezorgd worden, was er om 19:15... Met zo'n lange bezorgtijd zou je denken dat je verse sushi krijgt, dit was totaal niet aan de orde. Het wier was taai tevens hetzelfde voor de rijst. Als je kijkt naar prijs kwaliteit een zeer slechte zaak. Daarnaast hadden wij California maki besteld, nog nooit heb ik het meegemaakt dat ik deze als een plakkaat boven de maki stukjes geserveerd kreeg (zie foto). Na bellen over deze kwestie vertelde de heer dat dit bij hun normale gang van zaken is. Bij het bestelen staan toch andere foto's... Door de keuze om het zo te serveren krijg je een dikke plakkaat eitjes in je mond, waar je niet blij van wordt. Totaal niet tevreden over deze zaak en zou het daarom ook niet aanraden bij een iemand anders. Sascha van As en Jordi Holt.

Delen Delen