Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van New York Pizza


JA W
14 April 2024Op 26 maart heb ik een online bestelling geplaatst bij New York Pizza Veendam. Er was echter een fout in de bestelling, maar gelukkig stond er duidelijk aangegeven: “fout gemaakt? Wijzigen is geen probleem.” Vertrouwend op deze belofte ging ik naar de vestiging om de bestelling te wijzigen, maar tot mijn verbazing bleek dat wijzigen helemaal niet mogelijk was. De enige optie was volledige annulering, dus dat heb ik maar geaccepteerd. De medewerker verzekerde me dat het geld binnen 7 dagen teruggestort zou worden. Na 10 dagen was mijn geld nog steeds niet teruggestort, dus ik besloot om opnieuw contact op te nemen. Ditmaal sprak ik met de franchisenemer, die beweerde dat het wel 14 dagen kon duren. Nu, bijna drie weken later op 14 april, heb ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Bij de vestiging geven ze aan dat zij niets kunnen doen. Ik vind dit een waardeloze service en het breekt het vertrouwen. Klanten moeten kunnen vertrouwen op de beloften die gemaakt worden. Helaas heeft New York Pizza Veendam laten zien dat dit bij hen niet het geval is. Ik ben zeer teleurgesteld en raad anderen aan om twee keer na te denken voordat ze hier bestellen.

Deborah Thijssing-Beck
10 April 2024Met een groep vrienden, verschillende soorten pizza’s besteld. Op tijd gekregen, geweldige service, een hartelijk team en super vriendelijke eigenaar. Een absolute aanrader! Ooh ja en de pizza’s waren heerlijk, voorgesneden altijd fijn, goed op temperatuur en een smaak die ik niet ken van soortgelijke conculega’s. Super lekker!


ewout
27 February 2024Ze doen zeker hun best, maar de reviews van 2 maand terug zijn nog steeds in overeenstemming met de realiteit. Op dagen in het weekend is het gewoon veel te druk voor dit filiaal en kan men de stroom aan bestellingen gewoonweg niet aan. De zaak staat al gauw vol gezien de grootte, waardoor je alles meekrijgt wat er gebeurt. En dat gebeuren heeft meer weg van totale chaos dan van orde. Enkele klanten die in de zaak wilden bestellen hebben daar gezien de wachttijd van minstens 45 minuten maar van af gezien. Ook was men druk met het verrichten van herstelwerkzaamheden: zo was een pizza geleverd met bosui, terwijl aangegeven was van niet, waardoor er een volledig nieuwe pizza moest worden bezorgd. Dit soort kleine fouten kan men zich in een dergelijke hectiek niet permitteren en gaat ten koste van andere klanten. De tijd die wordt aangegeven op de website na het doen van een bestelling geeft een kwartier speling aan, maar dat werd in mijn geval niet gehaald en het duurde zeker 20 minuten langer. Een andere klant die ik sprak had zeker een uur moeten wachten. Bij Domino's krijg je dan wel eens wat gratis drinken aangeboden, maar ik begrijp best dat dat in dit geval financieel onverantwoord zou zijn, want dan zou vrijwel iedere klant gratis frisdrank moeten ontvangen. Het punt is dat New York de afgelopen jaren gewoon mijlenver is gaan achterlopen op Domino's en de gevolgen daarvan zijn daarom niet geheel aan de werknemers van dit filiaal te wijten. De onoverzichtelijke website en het (gebrek aan) bestelgemak doet me bijvoorbeeld eerder aan 2004 dan 2024 denken. Toch ben ik van mening dat de samenwerking aanzienlijk kan worden verbeterd, zodat in ieder geval de pizza's ook daadwerkelijk binnen het kwartier speling dat de site biedt worden geleverd. Vroeg of laat komt men er vast, maar voorlopig ga ik weer naar mijn vertrouwde Domino's filiaal, waar ik bij wijze van spreken de auto kan laten draaien tijdens het afrekenen van mijn bestelling.