Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van MINOYU


Daniel
24 August 2024Minoyu is gunstig gelegen in de wijk, wat het gemakkelijk maakt om er even langs te gaan. Wij besloten hier te eten met een Social Deal, wat het aanzienlijk voordeliger maakte dan normaal. Alhoewel de normale prijs dan ook niet gerechtvaardigd zou zijn. De hitte in het restaurant was ondraaglijk, wat ervoor zorgde dat we veel meer dronken dan gebruikelijk om af te koelen. Dit droeg niet bij aan een aangename sfeer, en maakte eigenlijk dat ik niet lekker heb gezeten. Wat betreft de sushi, leek het alsof we een stap terug in de tijd deden. Het aanbod was zeer basic en stelde teleur in vergelijking met andere sushi-restaurants in Zwolle. Voor dezelfde prijs kun je op veel plekken in de stad betere en meer gevarieerde sushi vinden. Minoyu biedt ook aanzienlijk minder zitplekken, en dan is een groot aanbod misschien lastiger. Echter is dit aanbod simpelweg te somber. Een portie sashimi kost bijvoorbeeld €4,50 extra en het dessert is niet inbegrepen. Dit maakte het totaalplaatje minder aantrekkelijk en zorgde ervoor dat ik dit als een eenmalig bezoek beschouw. De warmte in het restaurant was zo onaangenaam dat ik me niet comfortabel voelde gedurende het diner. Het personeel gaf aan dat zij de eigenaar al op de hoogte hadden gebracht van de situatie met de temperatuur maar dat deze daar niets aan deed. Ook het personeel had last van de warmte. Mijn advies aan de ondernemer zou zijn om te investeren in een goede airco en om eens sushi te gaan eten in het centrum van Zwolle. Zo kan hij zelf ervaren hoe het aanbod in de afgelopen 15 jaar is geëvolueerd. Vanuit een ondernemend perspectief begrijp ik de gemaakte keuzes dus niet goed. De huur buiten het centrum lijkt mij lager, maar toch wordt er bezuinigd op zaken als tablets voor bestellingen, wat de ervaring minder prettig maakt. In plaats daarvan moet je je eigen telefoon gebruiken, terwijl ik juist de gelegenheid waardeer om die even weg te leggen. Het beperkte en sobere aanbod van eten en het gebrek aan airco geven de indruk dat elke cent wordt omgedraaid, wat de algehele ervaring niet ten goede komt. Al met al was dit voor mij een tegenvallende ervaring die ik niet snel zal herhalen. Minoyu heeft potentie, maar er is duidelijk behoefte aan enkele verbeteringen.


B S
26 May 2024Bestelling gedaan op zondag 26-05-24 om 1830 bezorgtijd. Het eten werd 40minuten later bezorgd en hierover werden we niet ingelicht, we moesten zelf bellen. Het was gedeeltelijk warm maar duidelijk niet vers. De babi pangang en ajam pangang waren taai en (k)oud, de gebakken banaan was koud en de betaalde kroepoek waren ze vergeten en moest worden nabezorgd. Dit tegen onze verwachting in want normaal zijn we overwegend tevreden. Helaas een misser dit keer: koud, te laat en geen lekkere maaltijd
