Domino's Pizza Haaksbergen

|

Haaksbergen

Tapasbar EL TORO

|

Oud-Beijerland

More-Itz

|

Drimmelen

Döner Baba

|

Amsterdam

Domino’s Pizza Drunen

|

Drunen

Spirit Rotterdam

|

Rotterdam

Mendoza Restaurant

|

Amsterdam

Eetcafé de Ster

|

Raamsdonksveer

Milano Rami

|

Schijndel

Pizzeria Pietro's Zwolle

|

Zwolle

Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam reviews

Rotterdam Airportplein 55, 3045 AP Rotterdam, Nederland
image
3.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

40.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

20.00%
Over Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam

Tags

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam in Rotterdam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam

image
Clara Bartelds
6 September 2024

We hebben heerlijk gegeten bij het fletcher hotel. Vriendelijke bediening en service om het menu voor mij aan te passen tot glutenvrij en lactosevrij eten

Delen Delen
image
Daphne van den Broek
16 July 2024

Hotel pal naast de terminal van Rotterdam Airport. Kamers zijn ruim, helaas was ons 3e bed vergeten in de kamer te zetten. Na melding bij de receptie werd die snel geplaatst. Helaas was dat een metalen opklapbed met dun matras , niet echt de bed standaard waar Fletcher mee adverteert. Terwijl de kamer echt voor 3 volwassenen was. Het ontbijt was prima. Heel veel keus. Parkeren bij het hotel was ook fijn, handig. De bewegwijzering in het hotel kan wel beter, we waren steeds de weg kwijt. Aardig en behulpzaam personeel.

Delen Delen
image
Gaitrie “GS 12L” S
3 June 2024

Locatie is prima en goed bereikbaar met de bus en auto. De receptie is netjes en ruim. Er is een minimart naast de receptie en aan de overzijde ook die 24/7 open is. Hotelkamer was wat minder. Overal vlekken op de muren en ook op het bureau en daar onder. Baddoeken kunnen best vervangen worden; zijn al versleten. Geen washandje of gasten doekje. Geen mini bar.Geen wasbak in de toilet. Glazen douchedeur kraakt constant; ook als we er niet in stonden. Afstandsbediening kan ook vervangen worden, want knopjes plakkerig en je moest hard indrukken. Ook onder het stof. Bed was wel opgemaakt, maar de laken op het bed was niet vervangen. Je zag waar de vorige persoon had gelegen. We vonden ook blonde haren. Het is duidelijk dat de kamers slecht worden afgestoft; overal stof dat van de gordijnen af kwam. De kamers zijn gehorig. De bovenburen waren aan het bonken en met deuren slaan. Je hoort de vliegtuigen landen, maar dat is niet zo erg. Voor een vroege vlucht kun je beter zelf ontbijt meenemen, want hun buffet opent pas om 05.00 uur. Ik had een dubbele boeking. Ik belde en ontving een verkeerd e-mailadres en heb dus het hoofdkantoor moeten bellen om dit ongedaan te krijgen. Al met €105 euro betaald voor 2 personen. Is duur voor wat je krijgt. Overnachten was noodzakelijk, anders zouden we dit hotel niet hebben geboekt.

Delen Delen
image
Freddy Onderstal
20 May 2024

Fantastische lokatie, veel kamers en suites hebben uitzicht op vliegtuigplatform Rotterdam Airport. Kamers zijn schoon, netjes en redelijk betaalbaar. Dan zou je ook zeer vriendelijke mensen bij de receptie verwachten, helaas ontbreekt daar toch iets aan. Verder niks te klagen, ik zou hier graag nog eens logeren met mijn zoon. Als vliegtuig-fanaat moet dat zeker ;).

Delen Delen
image
Jeffrey Klein
26 April 2024

Ik wilde zoals vorige keer een suite huren bij hotel Fletcher Wings. Zoals de keren daarvoor ook kon je altijd even naar binnen lopen en werd je open ontvangen door een vriendelijke receptionist(e) beneden aan de balie. Daar kon ik altijd mijn wensen doorgeven en gingen opzoek naar de juiste kamer. Alles werd voor mij ingevuld zodat ik zeker wist dat het goed zat en ik de juiste kamer ook had. Tot vandaag. Er stond een knulletje achter de balie, ik vroeg wat ik iedere keer vroeg en kreeg nu een kaartje in m'n handen gedrukt met een website. Je kunt kamers online boeken. Toen ik vroeg waarom ik niet meer aan de balie kon reserveren werd mij alleen maar verteld. Doen we niet meer, dit is voor ons makkelijker.. Maarja, voor mij niet en ik ben de klant lijkt me. Dus toen ik het nogmaals vroeg zei hij nogmaals kijk maar op het kaartje, staat een website waar je kunt boeken. Als ik dit had gewild had ik er ook niet helemaal naar toe gereden. Helaas verdienen ze 't te gemakkelijk allemaal. Dus daaaaggggg fletcher 👋🏼👋🏼👋🏼

Delen Delen