Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Macadamia
Stan
10 September 2024Macadamia heeft het eten verzorgd voor mijn bruiloft. Wij hadden gekozen van 3 luxe bites plus bbq buffet. Ik heb van alle gasten complimenten gekregen over hoe lekker het eten was en hoe goed verzorgd het was. Doordat zij met genoeg man aanwezig waren kwam niemand te kort en hoefde niemand te wachten op het eten. Echt toppers!
Jeroen Holthuijsen
23 June 2024Vorige week voor het eerst gaan eten bij Macadamia Casual Fine Dining in Stein. Absoluut een verborgen parel! Bijna letterlijk verborgen, want van de buitenkant lijkt het een gewoon woonhuis midden in een rustige woonwijk. Maar onder dat woonhuis ligt in een bijzonder stijlvol ingerichte kelder een geweldige kookstudio, waar chef Timo de mooiste en lekkerste creaties tovert. Er worden regelmatig kookworkshops georganiseerd, maar een aantal dagen per maand kun je er eten. Je kunt kiezen voor de chef’s table, waarbij je letterlijk aan het kookeiland plaats kunt nemen, of een private table. Wij hadden een zeer gezellige private table in een rustig hoekje, en daar hebben we een fantastische avond beleefd met een heerlijk zesgangenmenu met verrassende smaken en combinaties, voorafgegaan door twee amuses die uit de kunst waren, en vers gebakken anijsbrood (ook heel smaakvol). Ik had op voorhand doorgegeven dat ik niet van vis en zeevruchten houd, en daar werd goed rekening mee gehouden. De bijpassende wijnen die geschonken werden, waren ook goed uitgekozen en een perfecte match voor de gerechten. Prijs-kwaliteit is hier prima in orde. De bediening was vriendelijk en ongedwongen, deels door Timo zelf en deels door een collega van hem. De term casual fine dining is helemaal op zijn plaats!
Kim de Graaf
14 June 2024Macadamia heeft voor ons huwelijk op locatie van Kasteel Terborgh een uitgebreide Italiaanse lunch verzorgd. Onze gasten en wij vonden het verrukkelijk. De gerechten waren verfijnd en heel smaakvol. Bedankt voor de goede zorgen! Met vriendelijke groet, Jeroen & Kim
Liliane op t roodt
9 March 2024Diegene die hier komen met het idee van gesteven tafellakens en een poepsjiek interieur,veel tralala en buigend personeel,tja, die zijn er aan voor de moeite. Diegene die in een héle mooie, gezellige, ongedwongen sfeer heerlijk willen eten, zijn hier op de juiste plaats. Zelden zo lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Kortom, een aanrader, een verborgen pareltje, en eigenlijk moet je zo'n adresjes aan niemand doorgeven. Want in no time is dit volgeboekt voor de volgende maanden......maar mijn volgende reservering staat gelukkig al vast. Indien je houdt van smaakexplosie na smaakexplosie......doen!!