Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Brasserie Oldenhave

Remco Bron
31 August 2024Terras lang niet vol. Duurt heel lang voordat er drinken word gevraagd, duurt daarna nog ruim 10 minuten voordat de drankjes worden geserveerd. Vervolgens eten besteld. Ruim 60 minuten moeten wachten op het eten. Vervolgens word er een deel "vergeten". Meerdere dingen werden "vergeten" ook bij de drankjes. Iedereen de burgers en patat al koud voordat de laatste persoon het hoofdgerecht heeft gekregen. Eten was verder qua smaak wel lekker. Maar de service, sfeer en personeel kan ik niet meer dan 1-2 sterren geven. 3 keer om de rekening moeten vragen bij dezelfde persoon.

Mark Elling
27 August 2024Boven verwachting lekker gegeten hier!! Je verwacht het niet op zo’n vakantiepark, maar echt top! We hadden een bavette rare gebakken… super! Ok alle gezinnen met al die kinderen is vreselijk maar goed dan moet je niet op een Capfun vakantiepark gaan eten…. Dus daar hoor je mij niet over!

Lewis Dexx Laanstra
10 August 2024Gisteravond eten besteld en het was ontzettend warm. We vonden het restaurant niet netjes en schoon. Het was wat chaotisch. Op enkele tafels lagen wat etensresten. Het was overduidelijk te zien dat ze met te weinig personeel aan het werk waren. Wees ervan bewust dat je geduld moet hebben voor zowel bestellen als het ontvangen van je bestelling. We moeten er wel bij zeggen dat ze ondanks de drukte echt hun best deden!

Jennifer Wehrmann
9 August 2024Allereerst: het eten was echt goed. Sappige hamburgers, heerlijke frietjes - alles vers en een goede portie. We moesten echter 55 minuten en 2 vriendelijke verzoeken voor het menu doorstaan. Er loopt hier veel personeel rond, maar één alleen voor brillen, één alleen voor bestellingen, één alleen voor kaarten. We voelden ons genegeerd. En toen ze naar de menukaart vroegen, zeiden ze: “Er zijn nog andere gasten voor je.” Ondertussen werden er drie tafels geserveerd die na ons kwamen. Er zaten ongeveer 30 kaarten in. Over het algemeen zeer onvriendelijk en niet klantgericht. Efficiënt personeelsbeheer werkt anders. Het herentoilet was gesloten omdat deze kapot was. Ook nogal lastig gezien de lange wachttijd. Ik dacht dat het kwam omdat we Duits waren. Maar zelfs met Dutch werd de behandeling er niet beter op. Ik zag Spezi op de kaart en vroeg opnieuw of het Spezi was. Het kwam: Mezzomix. Het smaakt anders en is niet hetzelfde. Vervelend omdat ik dat niet leuk vind. Ons kind kreeg geen menukaart of bestek. Na 55 minuten hadden we eindelijk de kaart - het duurde nog eens 20 minuten voordat de bestelling werd opgenomen. Het eten kwam na 20 minuten - wat helemaal prima is. Het was wel een beetje vervelend dat we elke 5 minuten controleerden of er lege glazen stonden en of er halfvolle flessen op het dienblad waren beland. Verbeter alstublieft de service - maar dit staat al jaren in de recensies.

astrid tresignie
5 August 2024Zeer teleur gesteld ! Kom je aan om 12 u 30 zelf moeten vragen voor kaart voor drank was 1 nadat we er al even zaten ... Vragen of er mogelijkheid was tot eten en of er kaart was was 2 . Wanneer je wil doorgeven wat je wil kan je gewoon niet eten wat je wou enkel eten na 16 u ... had dit meteen gecommuniceerd konden we ook meteen doorgaan ergens anders ! Bediening was alles behalve... Nederland Frans de man begreep het niet of deed alsof !