Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer

Piet Carels
11 September 2024Tijdens een diner op een bruiloft vorige week daar sliptong gegeten althans 1 hapje. Nog nooit zo slecht gegeten de tongetjes waren uitgedroogd en vielen in brokjes van de graat. Zijn dus retour de keuken ingegaan. De overigens vriendelijke serveerster vroeg of ik een ander menu wou kiezen keuze tussen Lasagne of kipsaté. Ik heb er voor bedankt, voor mij was de lol er af. Mijn 2e slechte ervaring in een Fletcher hotel!

Siebe Claessens
1 September 2024Wij zijn onlangs bij Fletcher Hotel in Arnemuiden gaan eten met een Social Deal, waarbij vermeld stond dat we een driegangendiner naar keuze zouden krijgen voor €19,50 per persoon. Toen we arriveerden, bevestigde een medewerkster dat dit klopte en vroeg ons om onze voucher te laten zien. Alles leek in orde, tot het moment dat we moesten betalen. Na het afrekenen, toen we eigenlijk al niet meer weg konden, kwam de manager opeens met de mededeling dat iedere persoon verplicht €10 extra moest bijleggen. Dit werd totaal niet van tevoren gecommuniceerd en voelde als een enorme verrassing. Uiteindelijk hebben we voor vier personen maar liefst €160 moeten betalen, wat totaal niet overeenkomt met wat er op de Social Deal stond. De prijzen voor drankjes zijn hier bovendien absurd hoog, net zoals de prijzen voor de broodplanken. En dan heb ik het nog niet eens over het eten zelf: in plaats van een keuzemenu kregen we 'sharing plates' voor vier personen, met porties die belachelijk klein waren. Het eten trok werkelijk nergens op en was absoluut niet wat we hadden verwacht of waarvoor we hadden betaald. Dit hele gebeuren voelt als een grote scam, en ik raad dan ook iedereen af om hier te gaan eten. Fletcher Hotel Arnemuiden heeft zijn gasten op deze manier absoluut niet in waarde. Erg teleurstellend en zeker niet voor herhaling vatbaar.

Marja V Gelderen
28 August 2024Prachtige locatie met een mooie view vanuit onze kamer en op balkon. Balkon mag wel s schoon gemaakt worden en stoelen op t balkon vervangen want zijn gammel. Ruime badkamer maar toilet was niet meer schoon te krijgen....flinke aanslag. Zonde die wc potten lekker vernieuwen maar! Anders haalt dit het positieve gevoel naar beneden. Hotel heeft veel potentie qua ligging en vormgeving

Jeannette Rompa
22 August 2024Voor vertrek veel reviews gelezen. Mooi kamer met uitzicht op Veerse Meer. In deze periode half vol met 60+ gasten en ondanks ik dacht dat de zomervakantie in nl ten einde was waren er wel veel Belgische gasten. Het ontbijt was prima en vers. Het diner was in onze beleving goed en ondanks andere negatieve reviews was al het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Inderdaad spreekt 80% van het personeel geen of een paar woorden Nederlands. Wij hebben dan ook veel in het Engels gesproken. Ondanks ik vind dat er Nederlands gesproken moet worden weet ik dat personeel moeilijk te vinden is en pas ik mij aan en verdienen zij een kans. Ik kan verder geen negatieve punten vinden en geef daarom een compliment. Mooie locatie en prachtig de boten op het meer

Anton van Z.
16 August 2024Mooie ruime kamer met meerzicht. Prachtig uitzicht en heerlijk rustige locatie. Helaas weinig privacy op het balkon omdat de afscheidingspanelen de individuele balkons niet afsluiten, dus je kunt zo voor alle kamers langs lopen. Onze Belgische buren konden hierdoor ook onze kamer ingluren wat ze regelmatig deden ! Prima ruime badkamers. Receptiemedewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam. We moesten wel goed opletten bij het afrekenen zowel in het restaurant als bij het uitchecken anders hadden we in totaal een paar honderd euro te veel betaald. Ontbijt goed, avondeten ondermaats voor de prijs. Locatie fantastisch. Prima e-bikes gekregen via de receptie. De Fletcher directie moet wel opletten dat dit hotel ook niet afglijdt, snel verouderd en verslonst zoals veel andere Fletcher hotels.