Hotel New York by WestCord reviews

Koninginnenhoofd 1, 3072 AD Rotterdam, Nederland
image
2.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

40.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

40.00%
Over Hotel New York by WestCord

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 09:00–22:30
  • Dinsdag: 09:00–22:30
  • Woensdag: 09:00–22:30
  • Donderdag: 09:00–22:30
  • Vrijdag: 09:00–00:00
  • Zaterdag: 09:00–00:00
  • Zondag: 09:00–22:30
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Hotel New York by WestCord in Rotterdam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Hotel New York by WestCord

image
Jordan
4 September 2024

De hotelkamers zijn geweldig. Ook was de service van het hotel prima. Erg leuk was de privé bioscoop waar je tegen betaling gebruik van kan maken. Het restaurant daarentegen.. wat enorm achteruit gegaan. Menukaart niet spannend en dat is te verwachten, maar ook de kwaliteit van de gerechten waren benedenmaats. De cocktails waren al helemaal een aanfluiting. New york basement is een cocktailbar met aanzien. Misschien door hun een cocktail training geven aan het barpersoneel boven? Als ik de eigenaar was had ik een externe partij het restaurant laten overnemen. Want wat een fantastische plek met historische allure.

Delen Delen
image
Ton van der Zalm
3 September 2024

Hotel New York ligt op een mooie locatie in Rotterdam met veel historie. Wij hebben de lunch gebruikt en die kan je net zo duur maken als je wilt, maar een broodje of een bagel is zeker betaalbaar. Kwaliteit en bediening is prima. En het pand zelf ademt een mooie nostalgische sfeer uit. Zeker een bezoek waard 👍 (er lag zelfs een cruiseschip aan de kade tijdens ons bezoek, hoe leuk is dat)

Delen Delen
image
dootjee music
1 September 2024

Wat een slechte prijs kwaliteit verhouding. Wij gingen gistermiddag met onze familie lunchen om vervolgens het cruiseschip van onze ouders uit te zwaaien. Wij hebben minstens 3 kwartier moeten wachten op onze drankjes na meermaals gevraagd te hebben. Wij vroegen of we het nog gingen redden om optijd ons eten te krijgen. 10 minuten werd ons beloofd, helaas was hiervan ook geen spraken. Ruim 25 minuten zitten wachten om vervolgens ons broodje in 5 min te moeten eten. Daarna ging ook het afrekenen nog verkeerd. Dit personeel heeft nog veel te leren.

Delen Delen
image
fmams Amsterdam
18 August 2024

Prachtige schitterende accommodatie met oog voor detail. Mooie Rijnhaven kamer met een heerlijk bed in een schone kamer. Minpunten: brommende en piepende oude airco. (gok dat deze de Holland America Lijn van dichtbij nog heeft meegemaakt.) handzeep / bodylotion / shampoo aanwezig. Alleen geen douche gel??? theezakjes aanwezig. Echter geen waterkoker? ontbijt was erg rommelig. Smalle doorgang. Veel personeel wat rond loopt. 2 kapotte koffiemachines. Hierdoor moest er koffie bij de bar worden gehaald. 2 apparaten aanwezig. Echter werd er hier ook maar 1 gebruikt. Ontbijt assortiment verder niet bepaald bijzonder. Jammer, hier valt nog wel winst te behalen. Prijs - kwaliteit verhouding ver onder de maat. ( 23 euro pp )

Delen Delen
image
Tim van Bruggen
13 August 2024

Gisteravond weer eens sinds lange tijd naar HNY geweest. Ik weet nu weer duidelijk waarom ik daar niet meer kwam… Wat een slechte bedoening daar! We hebben zeker 5 minuten staan wachten achter een lege counter, totdat iemand bereid was naar ons toe te komen om ons naar onze gereserveerde tafel te begeleiden. Daar stond nog vuile vaat en grote fles water die door het personeelslid (per ongeluk) omgestoten werd en vol op de tafel en stoel terecht kwam. Kan gebeuren, maar hoe het opgeruimd werd… pff beetje over de tafel en stoel “aaien” en klaar. Ik heb zelf maar een andere stoel gepakt. Eten was flauw en smakeloos, dus de borden gingen halfvol terug, met de opmerking dat het niet erg gesmaakt had… De dame van de bediening vroeg ons daarna of ze ons iets mocht aanbieden. Nou, dat was een aardig gebaar! Maar omdat we er eigenlijk allemaal (4) wel klaar mee waren, hebben we een 1 glas wijn en 1 bruiswater genomen. Bij afrekenen stonden deze drankjes gewoon op de rekening! Dat hebben we gemeld bij de bediening en toen moest de groepsleider en daarna de manager en weet ik wie daar nog over oordelen en beslissen… Inmiddels waren we al gaan staan om weg te gaan want het duurde en duurde maar. Enfin toch de 8 euro (waar gaat het over) terug gekregen. Het werd in contant op tafel gelegd en zonder 1 woord te zeggen afgehandeld. Dit was nu echt de laatste keer HNY. Prachtige lokatie, maar dat is het dan ook.

Delen Delen