Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Van Der Valk Hotel Rotterdam - Blijdorp

Federico Dong'i
3 September 2024We gingen eten en de hoofdmaaltijd was bijna klaar en de friet werd niet geserveerd. Toen vroeg ik om een menu om een dessert te bestellen, maar na 10 minuten wachten kwam het nog steeds niet.Ik zal daar zeker niet meer heen gaan, dit is het slechtste Van der Valk restaurant waar ik ooit ben geweest.


H & H
5 August 2024We hebben genoten van ons verblijf in Hotel Blijdorp. Omdat we zouden komen met een baby, hebben wij gevraagd om een babybedje voor op de kamer. Dit was allemaal netjes geregeld, en daarnaast hebben wij een rustige kamer toegewezen gekregen. Hotel Blijdorp is natuurlijk niet de nieuwste Van Der Valk die er is, dit kun je wel zien aan de inrichting en de slijtage aan het meubilair. Daarnaast moet je ook niet van heel dichtbij de hoekjes van de badkamer inspecteren voor schimmel etc. Voor de rest waren wij zeer tevreden over de kamer en hebben wij genoten van het uitzicht op de ingang van het dierenpark. Het ontbijt is ook piepfijn geregeld, precies zoals we gewend zijn bij Van Der Valk. Er is genoeg keuze van yoghurt tot een speciaal gebakken eitje naar keuze. De lunch vonden wij echter echt tegenvallen. Weinig eten voor véél geld, en dit vonden wij dan ook zeker teleurstellend. Je kunt eventueel gratis parkeren op het terrein van Van Der Valk, maar deze plekken zijn eigenlijk gewoon altijd vol. Daarom bieden zij een eenmalige uitrijticket aan, van de parkeerplaats van de dierentuin, voor een gereduceerde prijs van €4,- Al met al dus een fijn verblijf gehad en we komen zeker nogmaals.

Lekker Bier
31 July 20241 van mijn werknemers zat zonder woning en door een scheiding in de schulden. Ik kwam erachter dat hij regelmatig in zijn auto sliep, maar wel gewoon ging werken. Ik als werkgever wilde hem helpen en besloot hem een zakelijke pinpas te verstrekken waarmee hij hier kon eten en overnachten. Even een nachtje rust. Vervolgens mag hij blijkbaar geen uit rijkaart of eten op de kamer zetten. Omdat mijn werknemer zich schaamt en niet al die losse bonnetjes wil declareren, maakt hij deze keuze om dat maar met zijn privé pas te betalen (31 euro totaal aan kosten, terwijl hij maar 70 euro leefgeld per week heeft) en vervolgens is hij huilend naar zijn kamer gegaan. Later is hij naar de receptionist gelopen om zijn verhaal te vertellen, maar kreeg daar te horen dat ze niets voor hem konden doen. Toen heeft hij alsnog de stoute schoenen aangetrokken en mij geappt dat hij zijn eten niet op de zakelijke pas durfde te zetten. Als werkgever vind ik het dieptriest hoe Van Der Valk met mijn werknemer is omgegaan. Oprichter Martinus van der Valk was nooit zo met zijn gasten omgegaan, maar blijkbaar is enige stijl en klasse tegenwoordig bij zijn nageslacht verdwenen.

Mieke Krottje
19 July 2024We hebben voor maart 2025 geboekt. We kennen de kamers en locatie dus nog niet. Nadat we afgelopen week in een hotel in Amersfoort zo'n slechte ervaring hebben opgelopen omdat we een 1.4 kg hondje mee hadden, ga ik nu vooraf eerst informeren hoe mijn hondje wel of niet welkom is, ondanks dat hotel meldt hondjes welkom. Vandaag dus gebeld met Van der Valk. Ja er is een meerprijs en dat vind ik niet erg, maar wil dan graag weten in hoeverre mijn hondje echt welkom is. Hoe goed klinkt het dat ze van dieren houden en dat ons hondje/kindje in het hele hotel welkom is. Nogmaals een meerprijs vind ik geen probleem, maar dan wil ik ook dat mijn hondje als gast behandeld wordt. Alvast 5 sterren voor deze vriendelijke receptioniste.