Bagels & Beans reviews

Agnietenstraat 2, 2801 HX Gouda, Nederland
image
2.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

60.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

40.00%
Over Bagels & Beans

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 10:00–16:30
  • Dinsdag: 09:30–17:00
  • Woensdag: 09:30–17:00
  • Donderdag: 09:30–17:00
  • Vrijdag: 09:30–17:00
  • Zaterdag: 09:30–17:00
  • Zondag: 10:00–16:30
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bagels & Beans in Gouda

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bagels & Beans

image
Ruben Reijerse
31 July 2024

Eten was super lekker ik had de chili kip reepjes. De reepjes waren alleen niet kip dit was vegetarisch leek net karton.

Delen Delen
image
Spirosa
22 July 2024

Uitgebreide menukaart voor koffie en bagels. Vriendelijke en vlotte bediening. Koffie met hazelnootsiroop smaakte goed. Vlees op de bagel was een beetje te hard.

Delen Delen
image
Joshua Rutgers
15 July 2024

Mijn avocado salade had onrijpe avocado, ze bieden mij niet eens een nieuwe salade aan. Ze doen krenterig en lachen je uit waar je bij staat. Zeer klant onvriendelijk! Ik zou hier ver van blijven.

Delen Delen
image
Leanne Snoek
13 May 2024

Een favoriet wanneer ik in Gouda ben! Een nette zaak, vriendelijk personeel, ruim aanbod, goede kwaliteit en altijd lekker! Ook is er een toilet aanwezig. Een echte aanrader!

Delen Delen
image
Peter Huzen
20 April 2024

Tot vandaag kwamen we hier vaak en graag. We haalden 1 tot 4 keer per week eten af of stapten gezellig naar binnen. Vorige week bestelde mijn vrouw, die niet tegen koemelk kan, een drankje met kokosmelk. Daar bleek koemelk in te zitten. Mijn vrouw had dit in eerste instantie niet door, maar kreeg vrij snel klachten, waardoor ze het na is gaan vragen. Ze was niet boos, maar wilde even zekerheid. De eigenaresse gaf aan dat ze de volgende keer aan het zwartwitte schoteltje kon herkennen dat het kokosmelk was. Het drankje zou van de rekening worden gehaald, maar dat gebeurde vervolgens niet. Een week later krijgt mijn vrouw weer een ander schoteltje. Voor de zekerheid vraagt ze daarom na of het goed gaat. Daar wordt redelijk bot op gereageerd. Als we weggaan zegt mijn vrouw tot ziens. De eigenaresse lijkt geïrriteerd en zegt tot ziens zonder omhoog te kijken, zonder de vriendelijke lach die we haar anderen zien gunnen en met boze blik. Mijn vrouw vraagt of ze soms iets verkeerd heeft gedaan. De eigenaresse negeert haar tot 3 keer toe en duidelijk doelbewust. Dat versterkt het gevoel alleen maar, dus de vraag wordt herhaald en dan schiet de eigenaresse volledig uit haar slof, ten overstaan van andere klanten. We zijn verbijsterd. Is dit hoe met vaste, terugkerende klanten wordt omgegaan? In plaats van een glimlach en een geruststelling richting mijn vrouw dat ze niets verkeerd doet, maar het misschien gewoon druk is, volledig tekeergaan? Waarschijnlijk gebeurde dit niet, omdat de eigenaresse mijn vrouw met haar vraag inderdaad irritant vond. Mijn vrouw is niet ingegaan op de tirade en de eigenaresse heeft vooral zichzelf voor schut gezet. Het raakt ons, omdat we hier zo graag kwamen. Helaas voor ons wel de laatste keer. De sinaasappelsap wordt trouwens voor de helft aangelengd met water.

Delen Delen