Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van The Sushi Boutique




Eline van Dijk
23 April 2024Het viel echt tegen. Had het idee dat ik sushi van de dag ervoor zat te eten. Had ik niet verwacht. Jammer...de tataki op de rol was gewoon uitgedroogd. Rijst smaakte naar de buitenkant, daardoor proef je dat het echt langer ligt. Sushi was vastgeplakt aan de verpakking. Garnalen waren al koud. Gelijk de klacht gemaild, maar zag dat een klacht op hetzelfde email adres binnen komt als een bestelling. Na 4 dagen eindelijk antwoord. En als eerste het verwijt dat ik had moeten bellen, zodat ze de klacht gelijk hadden kunnen afhandelen. Had ook gekunt nadat ik had gemaild zou je zeggen... Er is ter compensatie tempura garnalen aangeboden bij een volgende bestelling, maar je snapt dat ik nooit meer ga bestellen. Weet niet wat ik erger vind. De onsmakelijke sushi, of de manier van klachten afhandeling. Geef gewoon toe dat je sushi niet van kwaliteit was, zoals het hoorde te zijn. Ik werk 24 jaar in de horeca en mij neem je niet in de maling.
