The Sushi Boutique reviews

Doctor Kuyperkade 10, 3142 GB Maassluis, Nederland
image
4.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

80.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over The Sushi Boutique

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 17:00–20:30
  • Donderdag: 15:00–20:30
  • Vrijdag: 11:30–21:00
  • Zaterdag: 15:00–21:00
  • Zondag: 15:00–21:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij The Sushi Boutique in Maassluis

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van The Sushi Boutique

image
Jon Molenaar
13 September 2024

Jay bell top bezorger! Heeft ons heel erg geholpen en snel geleverd!

Delen Delen
image
P. S.
1 July 2024

Heerlijk gegeten, beste sushi van Maassluis en omstreken! Mooie zaak, vriendelijk personeel en ook nog eens prachtig verpakt. Top!

Delen Delen
image
Cindy Gouweleeuw
3 May 2024

Vandaag Poke Bowl gehaald. Het was werkelijk heerlijk. Goed gevuld. De zalm was fantastisch. Aardig personeel. 👍

Delen Delen
image
Eline van Dijk
23 April 2024

Het viel echt tegen. Had het idee dat ik sushi van de dag ervoor zat te eten. Had ik niet verwacht. Jammer...de tataki op de rol was gewoon uitgedroogd. Rijst smaakte naar de buitenkant, daardoor proef je dat het echt langer ligt. Sushi was vastgeplakt aan de verpakking. Garnalen waren al koud. Gelijk de klacht gemaild, maar zag dat een klacht op hetzelfde email adres binnen komt als een bestelling. Na 4 dagen eindelijk antwoord. En als eerste het verwijt dat ik had moeten bellen, zodat ze de klacht gelijk hadden kunnen afhandelen. Had ook gekunt nadat ik had gemaild zou je zeggen... Er is ter compensatie tempura garnalen aangeboden bij een volgende bestelling, maar je snapt dat ik nooit meer ga bestellen. Weet niet wat ik erger vind. De onsmakelijke sushi, of de manier van klachten afhandeling. Geef gewoon toe dat je sushi niet van kwaliteit was, zoals het hoorde te zijn. Ik werk 24 jaar in de horeca en mij neem je niet in de maling.

Delen Delen
image
Bastiaan
17 April 2024

Heerlijke sushi, meerdere keren besteld nu. Goede bezorging in De Lier en de kwaliteit is maximaal vers en zeer rijk belegd. Top!

Delen Delen