Lebkov & Sons Rotterdam reviews

Stationsplein 50, 3013 AK Rotterdam, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

40.00%
Over Lebkov & Sons Rotterdam

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 06:00–20:00
  • Dinsdag: 06:00–20:00
  • Woensdag: 06:00–20:00
  • Donderdag: 06:00–20:00
  • Vrijdag: 06:00–20:00
  • Zaterdag: 07:00–18:00
  • Zondag: 07:00–18:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Lebkov & Sons Rotterdam in Rotterdam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Lebkov & Sons Rotterdam

image
Dewieka Ramautarsing
6 September 2024

De broodjes van €9,95 waren nog geen €1,- waard!! Droog brood, nauwelijks beleg en geen smaak! De flat white was absoluut geen flat white, meer een cappuccino met melk, de koffie was niet te vinden! Vreselijke oplichterij, niet doen!

Delen Delen
image
Brenda Dreischor
6 August 2024

Na aantal jaren toch weer een geprobeerd, maar weer een enorme tegenvaller. Het brood is droog en de korsten taai en dat voor €9,25 voor 1,5 sneetje “kasino” achtige boterhammen. Dat je dat er voor durft te vragen. Ik kom hier nooit meer.

Delen Delen
image
Marcelle
25 July 2024

Ik kom er graag voor koffie to go, prima koffie! Alleen het hele proces van bestellen tot en met je bestelling krijgen is zoooo traag. Degene die je bestelling opneemt, maakt hem ook klaar. Het zou efficiënter zijn om een paar man de bestellingen te laten doen, en dat anderen dan de bestellingen bereiden. Nu sta je soms onnodig lang te wachten omdat degene voor je iets heeft besteld met iets te eten wat nog bereid moet worden. Als je haast hebt om je trein te halen, zou ik Lebkov in ieder geval overslaan

Delen Delen
image
Priscilla Kadirbaks
25 June 2024

Onvriendelijke bediening. Buiten op het terras moesten de drankjes in een meeneembeker, niet heel gastvrij. Gevraagd of dit toch in een mok kon, maar dit was niet mogelijk. Ik had betere koffie (cappuccino) verwacht door alle recensies, echter niet bijzonder of stevig. Daarnaast ook warme chocomel genomen. Wel met echte chocola, maar niet heel romig.

Delen Delen
image
Julia R
19 June 2024

Vandaag bestelde ik hier 2 broodjes BLT en 2 iced latte's. Tijdens mijn derde hap van mijn broodje voelde ik iets snijden in mijn lip, bleek een lange lichtgekleurde haar te zijn. Ik wilde de haar van mijn broodje afhalen, maar de haar zat zo goed vast dat de stukken brood er gewoon in de lucht aan bleven hangen. Dit vond ik zo ontzettend goor dat ik toch even het restaurant heb gebeld. En dat ging als volgt: De telefoon word opgenomen: Hallo? Ik zeg: Ja hallo, is dit Lebkov? Dame aan de lijn: Ja. Ik leg het verhaal uit, en dame haalt er een manager bij. Op de achtergrond hoor ik de dame zeggen: mevrouw heeft een haar op een van haar broodjes. En vervolgens een heer die zegt: ja, dat kan gebeuren. Vervolgens een man aan de lijn. Hij zegt: Hallo? Ik zeg ja, hallo? Hij zegt: Ja? Ik zeg: spreek ik nu dan met een manager? Ja. Ik zeg: wilt u nu het verhaal van mij horen? Hij zegt: Ja, ik heb geen idee waar dit over gaat!!! Ik zeg: oh nee? Ik hoor u namelijk net op de achtergrond bespreken waar dit over gaat. Ik had een lange haar verwikkeld zitten in mijn brood, en vond het dusdanig goor dat ik dit toch even wilde melden. (Want een goed manager wil vast weten dat personeel met lange losse haren broodjes aan het bereiden is?) Hij zegt, dat is vervelend, kom je dan nu een nieuw broodje halen? Ik zeg: nee meneer, ik heb juist broodjes laten bezorgen omdat ik daar niet toe in gelegenheid ben. Daarom heb ik een melding gemaakt bij Uber Eats. Meneer zegt: Prima, dan krijg je daar vast geld van terug. Ik zeg: ik vind het ontzettend vreemd hoe u de telefoon op neemt. Hij zegt: Ja, ik heb het heel druk, ik heb een rij staan tot buiten. Ik zeg: dat is vervelend, maar dit is niet heel hygiënisch, en ik vind het raar dat u niet eens even de naam van de zaak noemt bij het opnemen. Meneer zegt: Wij zijn hier geen callcenter! Ik zeg: pardon? U bent geen callcenter? Ik mag toch verwachten dat u op hygiënische wijze mijn broodjes bereidt en dat u op een normale manier de telefoon opneemt? Meneer blaft mij af, dus ik vertel hem dat dit de laatste x Lebkov voor ons is en dat ik hem succes wens met de drukte. Ik kreeg een doei! En de verbinding werd verbroken. Ik ben geen onredelijk persoon, en had (mits ik normaal te woord was gestaan) nog best willen zeggen, dit kan een keer gebeuren, maar goed dat jullie er nu van op de hoogte zijn en extra kunnen opletten op het vastmaken van het haar in de keuken. Nog nóóit maar dan ook nóóit ben ik zo in- en in dieptriest asociaal te woord gestaan door iemand! Wat een onprofessionele gore rotzaak! Botte boer aan de lijn die zegt dat hij geen callcenter is omdat je hiervoor naar de zaak belt. En dat durft dan een boterham met bacon en lange haren te verkopen voor een tientje! Helaas lukt het niet om het filmpje te uploaden waarop je het bungelende brood ziet, maar in ieder geval een foto. Wij bestelden hier wel vaker, maar dit was de laatste keer.

Delen Delen