Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Kwalitaria Papendrecht

nathasja21
12 August 2024Ceaser salade besteld, kreeg hem bezorgd zonder kaas en dressing, en het ergste was de kip was gewoon zwartgebakken en dit werd zo gebracht. Gebeld en er zou een nieuwe gebracht worden, dit werd bezorgd dan mag je er vanuit gaan dat het goed is na zo'n klacht. Kip was dit x goed maar er zat wederom weer geen kaas en een miniscuul beetje dressing op. Zon grote bak sla, dan zit je gewoon kale droge sla te eten. Ook de sla had veel bruine stukken dus bepaald vers was het niet. Betaal je dan 11 euro voor. Als je geen salade kan maken doe het dan niet, mijn eetlust was verziekt.

Martin Klop
29 July 2024Vind het onbeschoft als je zowel niet telefonisch als via website kan bestellen.. en dat terwijl wij denk ik een redelijk grote en goede klant zijn die echt genoeg omzet genereert….jammer… misschien maar weer terug dan naar Taria West… die nemen in ieder geval ALTIJD de telefoon op… niet alleen als het hen uitkomst…


Ciano Spitsbaard
3 May 2024Ik ben even geleden verhuist naar Papendrecht en moest mij settelen met eten thuis laten bezorgen zoals ik gewend was. Dan denk je toch bij naam "kwalitaria" dat het een goede keten is. Niks is minder waar! Ik ben zo teleurgesteld en tegen beter weten in bleef ik mijn patat hier bestellen, tot ik er spuig zat van werd! Ze luisteren niet naar je wensen, 1. Aub kunt u mijn patat krokanter bakken zoals u nu dat doet! Want anders je krijg echt slappe patat dat gwn niet te vreten is! Maar neeeeee niks is minder waar! Dat ene minutje langer bakken, kost het bedrijf heeeel veeeel moeite! 2. Als ik mijn bestellen om 1600 al plaats en ik het graag om +/-1700 wil laten bezorgen, presteren ze nog om te laat te komen. (1x van de vele vond ik het echt gênant voor mijn visite). Ik was zelfs gestopt fooi te geven en die arme bezorger kan daar niet eens veel aan doen. U moet het bedrijf "Gast is koning" naar u toe laten sturen en even laten bijscholen! Zodoende liet ik mijn zoektocht verder gaan! Ik heb nu een bedrijf gevonden. Wat 1 goedkoper is wellis waar 25% op mijn rekening. En luisteren naar mijn wensen, dat is een bedrijf dat weet hoe je met gastvrijheid om weet te gaan. Kwalitaria ik heb echt me best gedaan om bij u als klant te blijven maar ik vecht tegen beter weten in.

Lizzy
17 December 2023Een kipburger menu besteld om 8 uur, zou half 9 klaar zijn. Uiteindelijk nog een kwartier langer moeten wachten dus hebben ze 45 minuten over moeten doen. Wat en krijg je vervolgens? Een verbrand, vies en goedkoop uitziend broodje en een te lang gebakken burger. Voorheen kreeg je hier wel lekkere broodjes maar nu dus niet meer. Ook geen enkele excuses gekregen voor het wachten of wat dan ook. Terwijl ik zat te wachten zag ik nog meer mensen chagrijnig kijken vanwege de lange wachttijden en hoorde ik daar ook opmerkingen over. Er had vanuit het personeel wel iets meer interactie met wachtende klanten mogen zijn. Helaas voor mij niet meer. Zoveel geld voor zulke slechte KWALIteit.