Subway reviews

Naauw 1/ Hoek, Sint Jacobsstraat 2/2 B, 8911 HW Leeuwarden, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

20.00%
Over Subway

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 10:00–19:00
  • Dinsdag: 10:00–19:00
  • Woensdag: 10:00–19:00
  • Donderdag: 10:00–20:00
  • Vrijdag: 10:00–19:00
  • Zaterdag: 10:00–19:00
  • Zondag: 11:00–19:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Subway in Leeuwarden

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Subway

image
Timo Lewerissa
6 September 2024

Besefde het later pas maar ruim 15 euro betaald voor een broodje dat geadverteerd stond voor 12 euro en toen nog 4 euro voor menu. Broodjes zijn wel kapot lekker maar erg duur en dan nog 3 zaken op 1km2, afzetters.

Delen Delen
image
kimberley hoekstra
4 September 2024

Lekker eten en goeie werknemers altijd klantvriendelijk!

Delen Delen
image
Marjet de Jong
9 February 2024

Zeer slecht. Broodje gehaald om mee te nemen, daar erachter komen dat er een haar op zit. Ga je terug met het hele broodje, wordt er gevraagd waar de haar is. Die lag ergens terug gesmeten op t broodje (te zien op de foto). De man valt erover dat ik geïrriteerd ben en vindt het nodig hier wat van te zeggen, maakt geen excuses en doet moeilijk om t geld terug te geven. Uiteindelijk dan toch maar het geld gekregen met de mededeling dat ik volgende keer de haar moet bewaren lol. Nou die volgende keer komt er niet en raad ook iedereen af hier eten te halen/bestellen 🤢

Delen Delen
image
Yorick De Lange
19 November 2023

De broodjes waren lekker, alleen het personeel was echt onbeleefd. Ik was met mn vriendin en 1 van haar vriendinnen aan het bestellen, vraagt personeel "wat wilt u op uw broodje?" Dus ik zeg tegen haar dat ik graag wat burgers en kaas op mocht, ik was nog niet eens klaar met mijn bestelling en vroeg ze al aan iemand anders "wat kan ik voor u doen" Ik zei nog tegen haar dat ik niet klaar was "u weet dat alles extra geld kost toch?" Met een arrogante stem ik ben maar gaan zitten tot mijn eten klaar was en ging ergens anders heen

Delen Delen
image
henk piet
11 June 2023

Lekkere broodjes alleen heel erg duur voor wat je er voor krijgt.

Delen Delen