Hotel2 Heerenveen reviews

Schans 65, 8441 AC Heerenveen, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

40.00%
Over Hotel2 Heerenveen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 07:00–22:00
  • Dinsdag: 07:00–22:00
  • Woensdag: 07:00–22:00
  • Donderdag: 07:00–22:00
  • Vrijdag: 07:00–22:00
  • Zaterdag: 08:00–22:00
  • Zondag: 08:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Hotel2 Heerenveen in Heerenveen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Hotel2 Heerenveen

image
Jacob Bus
19 February 2024

Onze nieuwe pup opgehaald bij okraieners Geen gebruik gemaakt van het hotel

Delen Delen
image
Samantha De Wagt
6 March 2022

Kamer was niet schoon. In de badkamer hingen achter de deur nog de gebruikte handdoeken van de vorige klanten. De badkamer was erg smerig.Ontbijt was bijna alles op kwa eten en bestek. Te weinig personeel. Ik had voor 2 dagen geboekt maar ben na 1 nacht weg gegaan de receptioniste heeft dit wel netjes opgelost.

Delen Delen
image
Pamela Kabalt
14 November 2021

Douche sterk verouderd in de zin van: naden niet meer schoon te krijgen, de kamer in orde, alleen heel gehorig. Personeel wisselend correct. Het diner was echt heel erg slecht. De aardappels lagen in het vet op je bord, iets van gezegd en hoorde vanuit de keuken het commentaar op onze klacht. Groenten kennen ze er kennelijk niet, want die zaten er niet bij. Niet echt heel ontspannen allemaal. Maar waar ik het meest door verbaast ben is dat er een Covid testcentrum meteen bij binnenkomst in het hotel zit..... Daar moet je dus iedere keer langs als je naar je kamer wil. Al met al niet het ontspannen weekend gehad waar we op gehoopt hadden.

Delen Delen
image
Hannie Kraaijeveld
31 July 2021

Kwaliteit van het ontbijt erg slecht. Fruitschaal werd niet aangeraakt. Zwarte bananen ,appels etc.verschrompeld. Kaas uitgedroogd. Ook bij het avondeten, wordt niets gevraagd , Alles naar wens etc. Hele verkeerde rekening .Al met al niet zoleuk. Glaasje rosé 5.50 euro Je zou dan dus ook wel wat meer kwaliteit van het eten en bediening mogen verwachten

Delen Delen
image
Ria van Spronsen
3 August 2019

Geen fijne dagen daar gehad, flikker licht in de badkamer. Toen wij daar naar het buffet gingen (19.00) was er alleen nog koude patat en witte rijst. Ook geen dessert meer. Voor de volgende dag hadden wij een ontbijtpakket gevraagd omdat wij vroeg weg moesten maar het stond niet klaar. Dus zijn wij zonder ontbijt weggegaan. Wel beklag bij het hotel gedaan maar moesten een mail naar de manager sturen, dat gedaan en uiteindelijk kregen wij na ruim een maand antwoord. Wij gaan hier niet meer heen.

Delen Delen