Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Ristorante Pizzeria Ciao


Roel
28 July 2024Gister eten besteld. Een pizza en twee sparerib schotels. Het eten kwam een uur later dan geschat, maar oke, kan gebeuren maar bel dan ff weetje wel. De pizza was absoluut goed. Zoals hij daadwerkelijk hoort. De spareribs daar in tegen waar echt heel slecht. Spareribs moeten van het bot afvallen, deze waren zo taai dat het amper te eten was. Erg droog ook. De marinade was naar onze smaak enkel en alleen ketjap. Wat ik nog erger vond was dat de ribben niet eens ont-vliest waren. Dit is zo makkelijk om even te doen (ben zelf kok) en de knoflooksaus was absoluut niet vers maar kant en klaar en echt vies. Al met al was de ervaring daarom ook slecht. Buiten dat zat de hele bestelling onder de sparerib marinade die was gaan lekken in de tas, mja maakt niet uit, kan gebeuren. Maar die spareribs kun je zo echt niet verkopen. Niet mag, maar moet echt meer tijd en liefde aan besteed worden want wij hebben nu 44€ voor 2 schotels weggegooid

Angelique Moolevliet
28 July 2024Thuis laten bezorgen. Het is eten was heerlijk, echter duurde de levering erg lang. Na ruim 1,5 uur gebeld om te vragen wanneer we het konden verwachten. Vriendelijke dame aan de telefoon en zij zou er voor zorgen dat het met half uur zou zijn. Na 35 minuten wordt ik terug gebeld door een Vriendelijke meneer, hij bied nogmaals excuus aan en geeft aan extra drankjes aan de bestelling toegevoegd te hebben. Bezorger was onderweg, even later stond deze met nog meer excuses aan de deur. Tip aan de eigenaar, laat eerder en duidelijk weten bij het bestellen dat het lang kan duren. Op mijn bevestiging stond 25 minuten. Had om 18.50 uur besteld en uiteindelijk konden wij om 21.10 uur pas eten. Bedankt voor de drankjes.

Johannes Hop
8 April 2024Ik raad u oprecht aan om Ciao te verkiezen boven de concurrent omdat men hier een hele goede maaltijd kan genieten en voor een normaal bedrag tevreden naar huis gaat. Fijn dat de horeca weer open mag na coronav! In vergelijking met de lokale prijzen van overige horeca gelegenheden word je hier niet behandeld als een"dagjesmens" die moet worden uitgewrongen. Een oprechte eerlijke ondernemer bestaat dus toch af en toe nog wel 😉 Dat de klant voorop staat is heel goed te merken aan de wijze waarop men rekening houdt met de wensen van de klant zoals bijvoorbeeld vegetarisch, hiervoor ook geen rare bedragen extra bijvoegt en ervoor zorgt dat er ook niets ontbreekt. Als tip aan de ondernemer zou ik willen meegeven dat ef een gedeelte aperitieven ontbrak zoals bijvoorbeeld een cappuccino, want persoonlijk zou ik in een restaurant eerder bijvoorbeeld een cappuccino of een latte macchiato bestellen dan een blikje cola.