Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Kul

Corine d H
22 June 2024Als nieuwe inwoner van Strijen moet je toch je plaatselijke ondernemers steunen! 1e reactie: rare naam!! En oud spulletje. Maar het eten is heerlijk! En dat is geen flauweKUL! Opgehaald dus geen ervaring in het restaurant. Wat me opviel tijdens het wachten: een vriendelijke mevrouw achter de balie... maar alle lampen waren uit in de ruimte achter de balie. Kom op met die sfeerverlichting! Staat net wat gezelliger! Tot de volgende keer!



Fiat Punto
23 October 2023Ik dacht dit weekend: lekker chinees bestellen bij de Kul, dat is altijd lekker en op tijd bezorgd. Het eten kwam een uur te laat, tevens vond ik uit mijn chinese tomatensoep een stukje opgekrulde draad van zo'n 4cm lang in mijn mond. Dit is denk ik een stukje van een staalwol (zie afbeelding) Ik dacht dat het gebruik van Staalwol (zie afbeelding) tegenwoordig al lange tijd verboden is in de horeca. Ik zit in twijfel wel of niet de NVWA inlichten, normaal namelijk nooit problemen met de KUL, maar dit is toch wel ernstig vind ik.

shanne vermeulen
14 October 2023Voor €68,- eten besteld. We wisten niet goed online met de 10% korting, we moesten daar ter plekke betalen. Maar kregen niet alsnog netjes de 10% korting als vaste klanten…. Kroepoek wat er bij zat was heel karig , 5 om 5 stukjes en een plak. En we hadden babi pangang spek.. en daar wordt je mee genept, want de onderkant vd bak vullen ze met kroepoek!! Belachelijk zo denk je dus volle bak te krijgen maar dat is dus niet zo. Ik bestel hier nooit meer.