Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Huifkar Partycentrum / Pannenkoekhuis


Richard de Jong
6 August 2024Lekker buiten gegeten. Wachten op eten met kinderen duurt altijd lang, maar de tijd die ervoor genomen werd, was acceptabel. Lactose intolerantie van mijn zoontje werd goed rekening mee gehouden. We hadden kinder menu besteld, maar ijsje is van melk. Werd een alternatief aangeboden met citroenijs. Was ook topijs. Bediening was goed, en als er iets was werd t gelijk keurig opgelost. Tip: probeer gezinnen aan de speeltuinkant te plaatsen.

Gert van de Kamp
19 June 2024Erg bijzondere (negatieve) ervaring. We hebben eind februari telefonisch contact gezocht om het 55-jarig huwelijksjubileum van onze ouders te vieren. De verantwoordelijke bleek niet beschikbaar op dat moment, maar we zouden worden teruggebeld. Na een week nog niets gehoord, reden waarom we tijdens een avondwandeling even langs zijn gegaan. De bedrijfsleider kwam naar ons toe en zei: “Ja, ik zag wel een briefje, maar heb nog niet teruggebeld.” Samen spreken we de wensen voor de bewuste zaterdagmiddag/avond door. Er staat nog een naam in de agenda voor dat moment ”maar daar staat niets bij geschreven, dus met jullie komt het in orde”, is de afrondende boodschap. We nemen een menukaart mee, zodat mijn ouders weten wat er gekozen kan worden. Ook bespreken we de mogelijkheid van betalen op rekening. Dat is akkoord en we spreken af dat we uiterlijk twee dagen vooraf het definitieve aantal mensen zullen doorbellen. Op de dag zelf, waar tussen 3 uur en half 4 inloop is, komt de bedrijfsleider om 10 over half 4 midden tussen de dan aanwezige gasten staan en spreekt mijn echtgenote op een onplezierige wijze aan door te vragen: ”Ik weet niet wat jullie precies aan het vieren zijn en wat de bedoeling is, maar er staat een ploeg klaar in de keuken om het eten klaar te maken dat we om 4 uur willen uitserveren.” Mijn vrouw voelt zich overvallen en vraagt hem om hierover met mij te overleggen. Hij spreekt mij aan en zegt dat hij om 8 uur een personeelsfeest voor een plaatselijke supermarkt heeft en wij voor die tijd weg dienen te zijn. Ik geef aan dat dit niet de afspraak was en vraag waarom we dat nu (pas) horen. De bedrijfsleider geeft aan dat hij ons niet eerder kon bereiken vanwege het ontbreken van een e-mailadres en telefoonnummer. Ik besluit om de situatie niet op de spits te drijven en maak een afspraak dat tussen kwart over 4 en half 5 de bestelling opgenomen wordt. Dit is akkoord en er zal voor worden gezorgd dat het eten om 5 uur op tafel staat. Dit wordt uiteindelijk half 6. Voor hen die later komen zijn de gerechten ook al klaargemaakt en vragen we uiteindelijk om aluminiumfolie om het eten warm te houden! We eten af en hebben intussen een alternatieve locatie geregeld waar we om kwart voor 8 naartoe vertrekken. De bedrijfsleider komt met een kassabon waarvan hij verwacht dat ik die direct betaal. Gezien de al eerder gebleken gebrekkige administratie van gemaakte afspraken, besluit ik de rekening direct te voldoen. Dit alles heeft plaatsgevonden zonder enige vorm van excuses. Als je een gastvrij horecabedrijf wilt runnen, dan is dit een bewijs dat er nog veel te leren valt op het gebied van afspraken vastleggen, gastvrijheid en aanvoelen van een situatie. Het is een bizar verhaal en daarom laat ik deze negatieve review achter. Wij zullen hier in ieder geval nooit meer komen.

m venus
9 June 2024Tja… wat zal ik zeggen. De vele recensies gelezen vooraf en dachten we geven het een kans. Laten we niet te veel op alle reviews afgaan. Maar…. Dat hadden we dus wel beter kunnen doen. Ten eerste het bedienend personeel heeft het willen oplossen. Alle credit daarvoor, maar we waren er echt klaar mee. Ten eerste ruim 45 minuten moeten wachten op 2 pannenkoeken. Reden, ze waren vergeten glutenvrij beslag te maken. Ok, dat hoorde we na 30 minuten. Ten tweede, de kaas spek pannenkoek, spek op vele plaatsen aangebrand… het kon nog net zeg maar… Ok, ik kan veel hebben dus dacht we eten maar door. Dit gaat nog net. De tweede pannenkoek, glutenvrij, die we altijd bestellen bij andere restaurants was kortweg gezegd niet te vr…. mmm niet te eten. ( we houden het netjes) Ontzettend dik, niet gaar enz… gewoon ronduit smerig. Smakeloos. Sorry, maar als je zo’n restaurant wil zijn dan kun je beter de zaak sluiten. Ik begrijp dat het lastig is om aan goed keuken personeel te komen, maar zelfs ik kan een simpele pannenkoek bakken. Het waren niet de ingewikkeldste pannenkoeken. Het bedienend personeel deed z’n best om het goed te maken. Waarvoor dank, maar sorry met zo’n keuken gaat jullie dit niet lukken. Ik las dat er een nieuwe eigenaar is en kok? Die kok, denk ander beroep? En voor de eigenaar denk dat je alle pannen moet vervangen want de resten van andere pannenkoeken zaten aan de rand van mijn pannenkoek. Al met al , zonde maar dit kunnen niet presenteren. Bedienend personeel nogmaals dank voor het goed maken. Wij hebben de pannenkoek en thee niet hoeven te betalen. Eigenaar denk de bezem door de keuken en opnieuw beginnen. Of eens kijken en eten bij pannenkoeken restaurant het lingebos in Spijk. Daar kun je zien en proeven hoe het ook kan. Mvrgrt Marco Venus

Citroen.
4 May 2024Heerlijke pannenkoek gegeten, erg vriendelijk personeel. En snelle service. Parkeren is wel een dingetje, toevallig toen wij er net waren was er een feestje. In het gebouw erachter. Gelukkig zit er iets verderop een grote parkeerplaats, en daar hebben wij onze auto dus ook geparkeerd. Dikke 4 sterren! Zeer zeker verdiend!