Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel Brasserie De Kroon


Marca van der Veek-Hulsebosch
11 August 2024Eerste indruk was goed. Leuke serveerster die ons vlot voorzag van de gevraagde koffie en vlaai. De "extra" vlaai was een tegenvaller t.o.v. de vlaaien die we eerder in Eijsden hadden geproefd. Omdat we eigenlijk ook nog wilden lunchen hadden we de lunchkaart naast ons liggen om te kiezen. Blijkbaar was er wisseling van dienst want plotseling was er een Aziatische dame die de kaart ongevraagd zo onder onze handen wegtrok om op te ruimen. Daarna een half uur lang geen serveerster meer gezien dus maar naar binnen gelopen om af te rekenen bij dezelfde nogal botte serveerster en de lunch maar laten zitten. Geen reclame zulk personeel. De volgende dag dus maar ander terras gezocht. Feitelijk heel jammer want De Kroon heeft best wat te bieden.

Jan Geurt Hupkes
5 August 2024Toen we voor de eerste keer langs het terras liepen, viel ons op dat de (Aziatisch uitziende) serveerster alles behalve vriendelijk haar klanten te woord stond. Wat later besloten we daar toch wat te gaan drinken mer onze 2 honden omdat ze daar ook mooi het water in konden. Omdat het zo warm was, wilden we graag in de schaduw zitten, maar dezelfde chagrijnige serveerster beste ons af met de mededeling dat we maar een plekje buiten de parasols moesten zoeken. Uiteraard zijn we hier zonder consumptie vertrokken. Absoluut geen aanrader deze arrogante toko! Vervolgens naar de overkant gegaan (De Zwarte Ruiter), maar daar was het al geen haar beter dankzij de eveneens arrogante en chagrijnige krullenbol van een eigenaar. Ook al geen aanrader!

Zwijsen
31 July 2024Schrijf eigenlijk nooit een review maar hiervoor maak ik een uitzondering. Nog nooit zo onbeschoft benaderd in een horecagelegenheid. 2 dagen geleden, 1e vakantiedag op terras een borrelplank met een borrel en biertje besteld. Een tijdje gezeten dus nog een rondje drank besteld. Wel een enorm chagrijnige bedienster. Afgewisseld door een leuke gast die naar eigen zeggen daar voor de eerste dag werkte. We zaten daar dus al zeker een uur te verteren. Mijn man ging een halve meter verzitten vanwege de felle zon. Eigenaar sommeerde hem achter de lijn te gaan zitten (lees, horeca gelegenheid had de tafels op elkaar gepropt, mensen konden amper doorgang vinden). Hij gaf aan dat hij ander problemen kreeg met handhaving. Dat deden we vervolgens netjes maar toen ik wilde afrekenen ging mijn man op mijn stoel (uit de zon) zitten. Dus op een plek zoals men deze zelf had geplaatst. Kwam de eigenaar vervolgens mijn man opnieuw sommeren om achter de lijn te gaan zitten. Ik heb onder protest betaald maar wel laten merken hoe ik er over dacht. Wat een ballentent. Ik snap dat men zich aan regels moet houden en wij zijn de laatste die mensen in de problemen willen brengen. Maar stamp je terras dan niet vol met tafels.... We konden geen kant op! Volgens mij was het de eigenaar, jonge jonge wat een ...

Frans Koelman
7 June 2024-3 sterren zou meer op z'n plaats zijn wat een ballen tent, bestel je iets vegetarisch zit er gewoon rundvlees salade bij , en een runderhamburger overgoten met varkensspek, stond niet op de lunch kaart vermeld. Vriendelijkheid was ver te zoeken en er vond ook geen compensatie plaats.En inderdaad wel de hoofdprijs betalen. GULPEN schaam je met zulke horeca En reacties van de eigenaar kun net als dikke stronk vergelijken dat moet je gewoon wegspoelen, wat een eikel van een vent is dat