Yamasaki Hoek van Holland reviews

Stationsweg 1, 3151 HR Hoek van Holland, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

20.00%
Over Yamasaki Hoek van Holland

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 17:00–22:00
  • Woensdag: 17:00–22:00
  • Donderdag: 17:00–22:00
  • Vrijdag: 17:00–22:00
  • Zaterdag: 17:00–22:00
  • Zondag: 17:00–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Yamasaki Hoek van Holland in Hoek van Holland

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Yamasaki Hoek van Holland

image
simon de jong
6 August 2024

Lekker eten vriendelijke mensen echt een aanrader

Delen Delen
image
Mp vd leur Vader van isa en noah
6 March 2024

Drama website, ik kom er al dik 8 jaar en bijna 10x per jaar Maar als je een reservering doet en je krijg niks terug moet je ervan uit gaan dat je geen plek heb We bellen na en dan wordt er niet opgenomen en dan sta je daar en dan zeggen ze doodleuk er is geen plek Zonde van zoeen bedrijf Kleine moeite om de telefoon op te nemen of zorgen dat je minimaal na een dag wel een bevestiging stuurt of Iedergeval een notitie maakt op de website dat je zonder bevestiging niet kan komen Op naar de Mac Donalds daar hebben ze altijd plek Even een reactie op de reactie van de zaak Jullie kijken naar de verkeerde reservering Wij hebben vrijdag gereserveerd om 18:33 En geen mail terug gehad. We hebben daarna gebeld maar geen reactie Uw collega heeft me niet geholpen maar de eigenaresse zelf We hebben geen tafel aangeboden gekregen. Dus er gaat nog meer fout bij jullie nu. Aan de grill tafel die gesloten is? Was handiger geweest om even te bellen en te vragen waar het fout is gegaan want schijnbaar zit er een vertraging in jullie site. En een oplossing te zoeken

Delen Delen
image
P V W
8 December 2023

Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Geld meer dan waard.

Delen Delen
image
Jos van Baalen
18 January 2020

Leuke locatie en zeer vriendelijk personeel. Kwaliteit van de sushi is gemiddeld. Maar de domper voor ons gezelschap was de mogelijkheid om glutenvrij te bestellen... Dat is dus dramatisch slecht en niet mogelijk. De (overal verkrijgbare) glutenvrije sojasaus hebben ze hier niet en ook de gerechten die die ze wél als glutenvrij bestempelen zijn dit niet helaas. Dus zonder allergieën een prima alternatief om even sushi te eten maar met allergieën geen goed plan!

Delen Delen
image
Nancy Kortland
18 August 2018

Vanavond hier met het gezin gegeten. Zaak zat volledig vol. Meest armoedige restaurant waar ik ooit geweest ben. De toiletten zijn in een jaren 80 zwembad moderner. Uitzicht op de Stena Line aankomst en vertrek hal. Gordijnen om de boel af te sluiten, keiharde stoelen en een te kleine tafel. Het concept is identiek aan alle all you can eat sushi zaken. De sushi is vlak en enigszins slordig in elkaar gezet. De gefrituurde hapjes zijn goed. Het vlees is redelijk. De opmaak van het eten is nihil. Het wordt op een bord gegooid. Er is denk ik 17 keer gevraagd of ik nog iets te drinken wil terwijl we in 2 uur tijd met z'n drieën 6 bier, 4 cola en 1 spa rood hebben gedronken. Het eten is vooral veel en snel. Toch volledig vol op een zaterdagavond dus het zal wel aan mij liggen. Op een voorbeeld foto staan sushi USB sticks... 🤣🤣🤣

Delen Delen