Bakker Bart Drunen reviews

Hugo de Grootstraat 20a, 5151 EH Drunen, Nederland
image
3.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

40.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

20.00%
Over Bakker Bart Drunen

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 08:00–16:00
  • Dinsdag: 08:00–16:00
  • Woensdag: 08:00–16:00
  • Donderdag: 08:00–16:00
  • Vrijdag: 08:00–16:00
  • Zaterdag: 07:00–16:00
  • Zondag: Gesloten
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bakker Bart Drunen in Drunen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bakker Bart Drunen

image
Frans Leijtens
11 September 2024

Prima broodjes, beetje druk, maar waarschijnlijk omdat dit een populaire lunchoptie is.

Delen Delen
image
FAbienne Maas
16 July 2024

Eten is altijd goed, helaas zijn soms de harde broodjes al snel uitverkocht. Maar goede alternatieven. Ik kom hier graag. Dames en heren zijn klantvriendelijk.

Delen Delen
image
Elsewhere
2 July 2024

Heerlijke broodjes. Met de hoeveelheid beleg lijkt stiekem geminderd te worden, of dit ligt aan de persoon die de broodjes klaarmaakt. Het smaakt er niet minder om.

Delen Delen
image
Dirk Kaasjager
24 June 2024

Heerlijk ontbijt, goede koffie Vriendelijke medewerkers Ook lunch ik daar wel is ,gewoon super goed

Delen Delen
image
Anouk van der Werf
8 June 2023

Ik heb helaas al meerdere keren een minder goede ervaring, maar door de reactie van de medewerkster vandaag wil ik dit graag delen. We hebben een grote bestelling geplaatst en expliciet aangegeven bij de online bestelling dat we alles koud willen, dus NIET opgewarmd. Thuis aangekomen waren toch de producten die we koud hadden besteld warm in de tas gestopt. Daarnaast was een broodje carpaccio omgewisseld voor een broodje salami (o.i.d.). Toen we opbelde kregen we te horen dat het broodje carpaccio opnieuw kon. Maar ze bleef maar doordrammen dat we de warme producten maar gewoon moesten laten afkoelen. Ik heb het niet voor niets koud besteld en ik ben vast niet de enige die koude gesmolten kaas niet lekker vindt. We hebben echt veel moeite moeten doen om alle verkeerde producten opnieuw te krijgen, terwijl ZIJ de bestelling verkeerd maken. Uiteindelijk is het opgelost maar er kan nog wel flink gewerkt worden aan klantvriendelijkheid en oplossingsgerichtheid.

Delen Delen