Kasumi Sushi reviews

Lindenlaan 378, 1185 NM Amstelveen, Nederland
image
1.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

80.00%
Over Kasumi Sushi

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Kasumi Sushi in Amstelveen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Kasumi Sushi

image
Tokkie
6 June 2023

Sushi met grijze vis… ze kopen hun vis in van een bedrijf die alleen maar ingevroren vis verkoopt. Niet geschikt voor sushi dus ben bang dat ik ook voedselvergiftiging heb opgelopen kreeg mijn geld niet terug jammer

Delen Delen
image
Alexander Dzhanibekyan
6 May 2023

De bestelling kwam met een goeie 35 minuten te laat, terwijl m’n bestelling ver van tevoren werd gemaakt. Dus dat was al een minpunt. De bestelde noedels waren ook niet zo zeer lekker, iets te vettig naar m’n mening; de vet verstoorde al de smaak.

Delen Delen
image
Krekeltje
1 April 2023

Noodles waren compleet smaakloos, ondanks de saus. Ook hadden we tofu besteld maar kregen we sponzige sojaproteïne chunks… Zeer teleurgesteld.

Delen Delen
image
amara cijntje
30 November 2022

Erg slecht; gisteren 2 gerechten besteld 1)Chiken Teriyaki: stukjes kip in teriyaki saus zonder groente of zo de witte rijst was erg hard. 2) Beef Tokyo: noedels waren te zacht plakte aan elkaar en je moest zoeken naar de beef stukjes en totaal geen smaak . Wat een teleurstelling erg jammer. Hier ga ik nooit meer eten bestellen, weggegooid geld. Ik had jammer genoeg geen foto's gemaakt.

Delen Delen
image
Vince
23 May 2022

Voorheen altijd goed, maar kwaliteit gaat achteruit. Vandaag was wel dieptepunt met een bezorging een te late bezorging en ze na meerdere malen bellen de telefoon ook nog eens niet opnemen. Vervolgens zelf maar heen gereden (duurde mij ongeveer 1 minuut met de auto), daar beweerde ze dat de bezorger net was vertrokken. Besloten niet weg te gaan todat ik van mijn collega's begreep dat het eten bezorgd was, dit duurde nog zeker 20 min (en de klanten in de winkel vertelde mij dat die al zeker 15 min geleden was vertrokken). Was ook niemand die even de bezorg kon bellen waar die uithangt aangezien die, naar zeggen, alleen met mijn bestelling was vertrokken. Klantvriendelijkheid in de zaak zelf is ondermaats, voor mij laatste keer dat we hier hebben besteld. Interesseert daar verder ook niemand wat de klant vindt, geen excuus o.i.d. enkel geirriteerd gedrag.

Delen Delen