Pizzeria Pavarotti reviews

Aalsmeerderweg 207-A, 1432 CL Aalsmeer, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Pizzeria Pavarotti

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 15:30–20:55
  • Dinsdag: 15:30–20:55
  • Woensdag: 15:30–20:55
  • Donderdag: 15:30–20:55
  • Vrijdag: 15:30–21:35
  • Zaterdag: 15:30–21:35
  • Zondag: 15:30–20:55
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Pizzeria Pavarotti in Aalsmeer

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Pizzeria Pavarotti

image
djDamian
15 September 2024

Pizza was niet te eten koud en hard lijk gewoon of ze hem op nieuw opgewarmd hebben zeer onvriendelijk personeel ga hier niet heen

Delen Delen
image
Gina Hermens
19 August 2024

2 super broodjes shoarma besteld.... waren gewoon pita broodjes.... geen sla erbij, alleen een klein bakje uuensaus en een bakje knoflooksaus. Vlees verkruimeld en droog. Eens maar nooit meer

Delen Delen
image
Jonathan Herman
11 August 2024

Deze plek raad ik iedereen aan die van Italiaans eten houdt. Het is een simpel afhaalpunt op het eerste gezicht, maar de kwaliteit van het eten spreekt voor zichzelf. We mochten het binnen opeten, de prijs was erg goed (€38 voor twee pizza’s, een pasta en twee redbull). Daarnaast was het heel snel klaar (10 minuten) en het was stomend heet. Super aangename ervaring, vandaar de enthousiaste reactie!

Delen Delen
image
Lindsey van Dijk
18 July 2024

Ik moest voor ons gezelschap pizza's bestellen en onze vrienden raadden aan om bij Pizza Pavarotti te bestellen. Dus ik had de website van de pizzeria gegoogled (no spon) en daar pizza's besteld, waaronder 2 pizza's met een extra topping. Op de website staan geen opties om een extra topping te kunnen bestellen, maar bij het selecteren van de pizza, verscheen wel een opmerkingenveld waar ik extra ui bij de ene pizza en extra rode peper bij de andere pizza had toegevoegd. De pizza's werden geleverd, maar de twee pizza's waar extra topping bij was genoteerd, waren gemaakt zonder extra topping. Toen ik dit telefonisch meldde, was hun reden dat het niet in het opmerkingenveld hoort te worden gezet en omdat extra toppings heel vaak wel daar wordt genoteerd door klanten, hebben Pizza Pavarotti medewerkers besloten om de toppings in het opmerkingenveld, voortaan te negeren. Dus in plaats van dat ze: [1] even bellen om door te geven dat er aan de extra toppings kosten verbonden zijn, die we contant moeten bijbetalen aan de bezorger -waar we 100% zeker mee hadden ingestemd-, of: [2] voorstellen om de bestelling te annuleren en of wij de bestelling via Thuisbezorgd opnieuw willen doen omdat het daarmee wel goed op de bon binnenkomt...wordt de vraag om extra toppings gewoon GENEGEERD en bij navraag waarom ik niet heb gekregen wat ik had besteld, lag dit vooral aan mij. Maar er is op de website van Pizza Pavarotti geen enkele andere manier om een extra topping aan je pizza toe te voegen, dan in het opmerkingenveld. Als je via Thuisbezorgd een pizza bestelt en je wilt daar extra toppings aan toevoegen, kan dat gewoon door die toppings aan te vinken. Maar niet iedereen bestelt via Thuisbezorgd. Jammer genoeg kan ik ze om dit tijdstip niet meer telefonisch informeren (of een mailtje sturen), om dit verhaal uit te leggen. Dus 3 tips voor Pizza Pavarotti medewerkers: 1. Als je merkt dat klanten regelmatig dezelfde fout maken in hun bestelling, doe dan zelf even een testbestelling, want waarschijnlijk is er dan iets verkeerd met (of onduidelijk op) je website. 2. Haal de website uit de lucht als je alleen bestellingen wilt ontvangen via Thuisbezorgd. 3. Leer of probeer om iets klantgerichter te werk te gaan, door oplossingen te bieden en geen NEE te verkopen. Mijn pizza was overigens erg smakelijk (zelfs zonder de extra rode pepers). Lekker dun met een knapperige rand, de toppings waren gelijkmatig verspreid en de hoeveelheid van elke topping was precies goed.

Delen Delen
image
Sandia Chhatta
16 January 2022

Zeer slechte service. Haren in Pizza gevonden. Als je belt wordt er gezegd, dat het niet mogelijk is dat er haren in de pizza van hen is. Je wordt letterlijk voor leugenaar uitgemaakt. De pizza van Pavarotti vond ik altijd lekker, maar nu zal ik nooit meer bestellen.

Delen Delen