Premium Sushi Hoekschewaard reviews

Reedijk 7j, 5, 3274 KE Heinenoord, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over Premium Sushi Hoekschewaard

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–20:00
  • Dinsdag: 16:00–20:00
  • Woensdag: 16:00–20:00
  • Donderdag: 16:00–20:00
  • Vrijdag: 16:00–20:00
  • Zaterdag: 16:00–20:00
  • Zondag: 16:00–20:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Premium Sushi Hoekschewaard in Heinenoord

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Premium Sushi Hoekschewaard

image
Feline Heeneman
15 July 2024

Een van de weinige sushi zaken hier in de omgeving met ruime keuze voor zwangeren, verschillende sushi rollen met kip. Tot nu toe altijd redelijk snel geleverd en altijd goede kwaliteit.

Delen Delen
image
Paula R.
26 May 2024

Vanavond besteld bij Premium Wok maar was zeer teleurstellend Ik had beef met udon noodles maar de beef ontbrak, portie noodles met wat groenten en daar dan meer dan 16 euro voor vragen Daarnaast leken de porties van die van mij en mijn vriend meer op soep dan op een wok gerecht, zoveel vocht zat er in Het enige wat het een beetje smaak gaf was de saus Totaal meer dan 33 euro kwijt voor twee bakken waterige groenten Erg jammer, maar voor mij reden om nooit meer hier te bestellen

Delen Delen
image
Michelle Bruins
20 February 2024

Laatste 3 keer dat we hier hebben besteld miste er producten. 1e keer: netjes opgelost met extra dingetjes erbij. 2e keer: missende producten geleverd. 3e keer: excuus dat ze al dicht waren??? Om half zeven. Terwijl er tot 20.00 besteld kan worden? Er was niemand meer om de missende sushi te brengen? Geen begrip dat we na drie keer verkeerde bestelling het een beetje zat waren. Ben benieuwd hoe het deze keer afloopt. Wel de laatste keer dat we hier hebben besteld.

Delen Delen
image
Boo D.
22 January 2024

Al meerdere malen sushi besteld. Vorige keer was de pulled beef burger bevroren. Gister waren de edamame bonen ook bevroren, en er zat totaal geen smaak aan. Erg jammer, voorheen was de sushi altijd erg lekker.

Delen Delen
image
Larissa Arends
7 November 2022

Update 2-11 zojuist had de eigenaar contact opgezocht en excuses aangeboden en kwam met een gepaste oplossing daarom toch nog 3 sterren. Update 7-11 eigenaar zou een terugbetaling doen deze nooit ontvangen. Ik voel me zwaar bedrogen en bestel nooit meer bij hun. Net mijn sushi ontvangen zit er gewoon plastic tussen. Restaurant is telefonisch niet bereikbaar op het 06 nummer. Deze staat gewoon uit. En hier betaal je 32 euro voor🤬

Delen Delen