Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Theehuis Mon-Chouette

Rene Steenhof
25 August 2024Eerst al 15 min zitten wachten, vervolgens zelf maar even de overigens zeer ongeïnteresseerde serveersters een seintje gegeven. Gewone kroketten besteld, worden vegetarische geleverd. Niks eet smakelijk bij uitserveren. Tafelpartner had champignons, helaas koud, lauw warm. Laadpaal elektrische fiets kapot.....jammer. Voorlopig rijden wij weer er voor bij . 3 sterren voor de sfeer omdat het een mooie stek is om even op te steken.

Corry Bos
21 August 2024Appeltaart was droog en leek niet vers te zijn. Scons waren hard en smakeloos. Bediening : het leek erop dat ze niet veel zin hadden en waren ongeïnteresseerd. Kregen de halve bestelling dus koffie was al koud voordat we het gebak hadden kregen deze pas ook toen we erom vroegen.


Liesbeth Bouwman
18 July 2024Het eten was zeer matig, drie schuine dik gesneden hompen brood op elkaar gestapeld en vastgezet met stalen saté prikker. , matig belegd met erg dun plakje smakeloze kaas, verlepte sla en tomaat zo dun gesneden dat er weinig smaak aan zat. De pulled porc die erbij hoorde, was er zielloos op gelegd. Echt jammer, de kosten waren €14,00. Gave locatie om drankje te doen, maar sla het eten over. Bovendien enorme herrie van een kantgrasmaaier die gesprek hebben onmogelijk maakte. Helaas werd er nauwelijks gereageerd op mijn klacht over het eten, vandaar mijn review op deze site.

Jeff van der Linde
26 May 2024Ai wat een misser, beschimmelde taart serveren! Het was erg rustig, dat vertaalde zich ook in de snelheid van de bediening, fijn. Niet onvriendelijk, maar zeker niet hartelijk. Twee koffie en taart besteld, maar tot onze grote verbazing was de chocoladetaart aan twee kanten beschimmeld! De bediening gaf aan wat gezien te hebben, maar dacht dat het melk was, pijnlijk. Dan mag je van een degelijk etablissement een vorm van compensatie ter excuses verwachten, maar nee ook dit kwam niet in ze op, een gemiste kans. Wij zijn niet de moeilijkste, maar dit kan dus echt niet als je in de hospitality business zit. Ons zie je hier niet meer terug en we raden anderen aan om twee keer na te denken voordat ze hier neerstrijken.