Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Pannenkoekenrestaurant Pan&Zo

Digi Masters
13 September 2024Update: als de tussendeur bij de ingang openstaat bij koudere dagen tocht het als de ziekte, heb de deur diverse keren tijdens de lunch maar zelf gesloten omdat deze anders bleef openstaan. De muziek uit de speakers van het plafond was voor de mensen die we hadden uitgenodigd niet prettig, erg aanwezig en hard. En waarom eigenlijk gezien de vele gasten die er gemiddeld genomen zijn en het geluid dat zij al produceren. De combinatie van muziek en Pan en Zo op deze manier begrijp ik sowieso niet. Daarom 1 ster minder. Wat een fijne plek in het vertrouwde Brabantse groene land. Vriendelijke bediening, lekker eten in een fijne ambiance. Wat wil je nog meer, wij niks. Helemaal top. Komen zeker terug!


Wim Harten
13 August 2024Een mooi en sfeervol restaurant aan de voet van de Herperduin. Oogt niet als een traditioneel (rood geruit) pannenkoekenrestaurant en ook de kaart is verrassend. Naast de grote keuze in de meer traditionele pannenkoeken zijn er ook lekkere specials (o.a. met geconfijte eend, met asperges en een Japanse variant). Sfeer en tempo zijn relaxt en klantgericht en de wijnen zijn van een goede kwaliteit/prijs.

Michelle van der Meulen
11 July 2024Pannenkoekenhuis met luxe en moderne uitstraling. Binnen en buiten is er een speelgedeelte voor kinderen. Nadat we een tafel kregen die nog afgeruimd moest worden, duurde het meer dan een kwartier voor dit daadwerkelijk gebeurde. Daarna duurde het nog eens 10 minuten voor wij iemand konden aanspreken om te vragen naar een menu kaart. De pannenkoeken werden uitgeserveerd en bleken aan de onderkant aangebrand. Wij gaven dit aan waarna wij werden verwezen het te bespreken tijdens het afrekenen aan de balie. De dame aan de balie zei niks meer te kunnen betekenen. Als wij het eerder hadden aangegeven hadden ze met liefde nieuwe pannenkoeken voor ons gebakken. Eens, maar vanuit ons optiek moet de bediening dan beter aanspreekbaar zijn. Bovendien was het inmiddels ergernis op ergernis en zaten we niet meer lekker. Er een drankje van de rekening gehaald maar meer kon mevrouw niet voor ons doen. Of er iets met onze feedback wordt gedaan weet ik niet. Wij komen er niet meer terug.
