Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel & Restaurant Infinity


Durkje Terpstra
28 August 2024De kamers zijn netjes en erg groot. Het hotel zelf is ook erg mooi van binnen. Alleen is het dodelijk saai. Geen bar, niks om even te zitten en te kletsen. Ja, je kunt naar het restaurant, maar wij wilden alleen een drankje doen. Kamers hebben geen werkende airco of ramen die open kunnen, alleen een ventilator aan het plafond die uitgaat zodra je het licht uitdoet. Hierdoor erg benauwd. Ontbijt was karig. Badkamer erg mooi en netjes. Bedden lagen heerlijk.

Jeroen Schrama
25 August 2024Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten Er gaan hier een aantal dingen precies mis, waarbij veel samenkomt in het beeld dat de beleving van de gasten ondergeschikt is aan al het andere. Het gevoel dat je eigenlijk niet echt welkom bent, ontkiemt al een beetje als je het terrein oprijdt. Direct links van de ingang van dit hotel zijn parkeerplaatsen gereserveerd voor het personeel, terwijl mensen met een invalide-kaart blijkbaar maar wat verder moeten lopen (ik heb overigens geen invalide-kaart, maar zelfs ik vond het wat bijzonder). Eenmaal binnen werden we gewoontjes, maar met een strenge blik, ontvangen en gewezen op de borg die nog moest worden voldaan (borg voor een hotelkamer? Dat moet dan een fantastische kamer zijn!). Warm en hartelijk was het in elk geval niet. Eenmaal op de kamer mochten we een formulier invullen voor het ontbijt wat standaard met roomservice wordt geserveerd. Dat formulier heeft de uitstraling van een schoolbriefje met bij herhaling de instructie om vooral maar 1 keuze te maken. Het is gewoon niet zo vriendelijk allemaal. Maar goed, dat is allemaal nog tot daaraan toe. Wat voor mij echt te ver ging was het plakkaat met een dreigement om €150 (het bedrag van de borg) in rekening te brengen bij waterschade in de badkamer. U leest het goed: waterschade (!) in de badkamer. En waar zou die waterschade dan door ontstaan? Door het niet in het bad leggen van de douchekop, maar dat ding ophangen in de beugel aan de wand die daarvoor is bedoeld. Ik vind het ongelooflijk. Die badkamer is slecht onderhouden, waardoor een douchekop blijkbaar gaat lekken als je die ophangt en daardoor ontstaat waterschade die de klant (die niets raars doet) maar moet ophoesten. Ze zouden ook gewoon kunnen vragen om een beetje voorzichtig te zijn en ondertussen de boel kunnen opknappen ipv met dreigementen los te gaan. Je betaalt immers genoeg voor een nachtje. Ook hier weer: je bent als gast eigenlijk niet welkom. Verder was de airco kapot (na drie uur volgas op zo koud mogelijk nog geen graad koeler) en lijkt de borg dus enkel bedoeld om achterstallig onderhoud te financieren. De kamer zelf geeft in ieder geval geen reden tot borgstelling. We kregen de borg overigens gewoon terug. Het gaat mij vooral om het beeld: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Ik sla ff over hier, alhoewel de dame die het ontbijt kwam brengen wel erg vriendelijk was! Naar aanleiding van de reactie van hotel: dank, dit laat precies zien waar het om gaat, ik moet mij als gast maar schikken, ipv dat het hotel haar communicatie tegen het licht houdt. Jullie bewijzen precies mijn punt en gaan er bovendien compleet aan voorbij dat het niet om het concept borg gaat, maar om alles eromheen. Geluk met de verdere exploitatie. Jullie zullen het nodig hebben.

D. Haarman
19 August 2024Aangenaam verrast! De kamers zijn super groot en van alle gemakken voorzien. De badkamer is super, met groot bad en een stoomcabine. Het uitzicht is fantastisch, zeker vanuit de lift. Het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt wordt gebracht op de kamer op de gewenste tijd, en was erg goed, zeker voor maar 12,50 per persoon extra. Wij komen zeker nog eens terug!

Kyanne Jeanne
25 June 2024Onze ervaring was over het algemeen zeer positief. Het hotel ligt op een goede locatie, wat erg handig is voor het verkennen van de omgeving. De kamers zijn ruim en groot, wat het verblijf zeer comfortabel maakt.De faciliteiten in de kamer, zoals de jacuzzi en de stoomcabine, waren fantastische toevoegingen. De bedden waren heerlijk en zorgden voor een goede nachtrust. Een klein minpuntje is dat er geen raam open kon, wat soms wat benauwend aanvoelde.Het ontbijt was een beetje karig, maar het feit dat het op de kamer werd geserveerd, maakte veel goed. Een beetje meer variatie en hoeveelheid zou het ontbijt echter wel verbeteren.Al met al was het een prettig verblijf en ik zou dit hotel zeker aanbevelen aan anderen.