Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Jing Restaurant

Barbara Barbara
14 September 2024We hebben vandaag voor het eerst hier eten afgehaald en ik kan je zeggen het was echt heel onsmakelijk! Sate is niet lekker en ligt in een zwembad aan saus die ook niet lekker is. Gado gado drijft ook in een bak met saté saus en het stoofvlees was ook echt heel vet en smakeloos! Zonde van je geld zeg! Gaan daar nooit meer eten.

H Beeks
30 August 2024We hoorden dat dit sushirestaurant lokaal beroemd is, dus besloten we het te proberen. Zodra we het restaurant binnenkwamen, werden we hartelijk begroet door de Nederlandse ober. Nadat we waren gaan zitten, moesten we de luier van de baby verschonen, dus ik vroeg het aan de receptie en kreeg een heel onbeschoft antwoord dat ons restaurant deze faciliteit niet heeft. Ik vind het vreemd omdat bijna alle restaurants in Nederland deze basisvoorziening voor baby's hebben. Wat betreft het bestellen van eten, moeten we het nummer op de kaart invullen en wachten tot de ober het ophaalt. Soms worden kaarten snel opgehaald, maar vreemd genoeg duurde het bijna een half uur voordat ons eten arriveerde. De kwaliteit van het eten is gemiddeld, niet veel keus. Toen we bij de kassa afrekenden, had onze baby niets gegeten, maar we moesten 1,50 euro betalen en we vroegen waarom. De ober zei dat onze kinderwagen ruimte inneemt, dus we moeten deze kosten in rekening brengen. Het is schandalig dat geen van de restaurants waar we in Nederland of zelfs elders in Europa hebben gegeten, kosten in rekening brengen voor kinderwagens die een stoel innemen. Voor ons waren de normen voor de voedselservice en catering deze keer niet hoog en de kosten waren onredelijk. We gaan niet meer terug.

Rob Kallansee
11 August 2024Na lange tijd weer eens bij Jing gegeten, gereserveerd voor het all-you-can-eat concept. Onze naam stond niet genoteerd of was verkeerd opgeschreven. Omdat het niet druk was was dit verder geen probleem. Begonnen met sushi, dit was nog redelijk goed alleen niet compleet uitgeleverd en we moesten vragen om de sojasaus en wasabi. De sashimi waren ze vergeten, die kregen we na herhaaldelijk vragen veel later maar daar zaten 3 hele grote graten in. Het flesje sojasaus was bijna leeg en we hebben 3 keer moeten vragen om een nieuwe. Daarna diverse warme gerechten besteld en van de bakplaat en wok. Deze waren vrijwel zonder uitzondering zeer smakeloos. De biefstukpuntjes waren erg taai, zelfs de door onze kleindochter bestelde frikandel was hard van binnen. Als dessert ijs dat al bijna gesmolten was en slagroom die gewoon buiten de koeling stond. Wat is hier gebeurd? In het verleden best lekker gegeten hier maar nu absoluut ondermaats en diverse keren werden niet bestelde gerechten gebracht en hier werd wat schouderophalend op gereageerd. Was voor ons de laatste keer.


An
13 June 2022Bedrijfsnaam: Jing restaurant Locatie: Nunspeet Soort: All you can eat sushi restaurant Eten 1/10: 7 Parkeren: Gemakkelijk, voor de deur Toiletten: Beschikbaar, redelijk schoon Netheid 1/10: 6,5 Bereikbaarheid auto: Gemakkelijk Bereikbaarheid OV: Rolstoeltoegankelijkheid: Ja Klantvriendelijkheid 1/10: 6/7 Review: Wij hadden last minute besloten om hier te gaan eten. Wij hadden netjes om 8 uur ‘s avonds gebeld of we nog om 20:30 konden aansluiten, dan kon op één voorwaarde: dat wij minder rondes hebben maar meer konden bestellen omdat de keuken om 21:30 dicht moest omdat ze de keuken moesten schoonmaken want maandag zijn ze gesloten. Warme eten moesten wij gelijk bij aanvang bestellen en “koude” eten kon op een later moment. Vonden wij prima, maar er werd geadverteerd dat ze tot 22:00 open zijn voor de “all you can eat”. Ook al gingen wij hiermee akkoord, het was alsnog niet relaxt eten en voelden we ons een ‘beetje’ opgehaast. Verder ging ze heel vaak verontschuldigen maar dat maakt het alsnog niet relaxt dat we snel moesten bestellen. Toen wij aankwamen waren er ook veel tafels niet opgeruimd.. Verder een prima zaak, lekkere sushi maar kleine kans dat wij terugkomen voor een all you can eat. Er was ook geen breed assortiment dessert en onder de ijsjes kon je hun “voorraad” terugvinden. Beetje gek.