Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Mizo

Gabrielle Helder
8 September 2024We hebben hier al vaker gegeten en toen was het prima eten en gezellig druk. Deze keer viel het erg tegen, veel tafeltjes leeg, de sushi leek niet vers of in elk geval droge rijst, er was andere sushi bijv de zalm en kaas sushi had voorheen roomkaas, nu was t harde kaas veel minder lekker. De andere gerechten waren prima. Er vlogen streeds een vliegen rond. Helaas op het eind van ons eten (gelukkig) zagen we een muis lopen door t restaurant brrr. Eerlijk gezegd nog nooit eerder mee gemaakt in wat voor restaurant ook dat die beestjes er lopen. We hebben het gemeld bij t afrekenen. Toen werd er gezegd dat ze ermee bezig zijn. Dus ik hoop dat ze er snel vanaf zijn.

Anja Van paridon
7 September 2024Slechter dan slecht kan niet. Lauw eten alles komt uit de magnetron lijkt wel. Taai vlees. Sausjes lauw koud. Sushi is warm en niet vers. Hier gaan we nooit meer heen. Oude inrichting van het rooie hert hebben ze over genomen. Lijkt op de foto’s mooier dan het is. Beter kan deze tent sluiten. Bah

beau van Slot
23 August 2024Om 17.20 een bestelling geplaatst. Levering om 19u aangeklikt. Om 19.15 maar eens gebeld waar de bestelling blijft. De bezorger was eerst naar Andijk gegaan. Wanneer ik zeg dat ik dacht dat de bestelling hier om 19u zou zijn omdat ik ook zo vroeg heb besteld wordt er een beetje gelachen, nee, zo werkt het niet. Inmiddels is het 19.45 en is de bestelling er nog steeds niet. Eerste maar laatste keer dat ik hier bestel. Bestelling is uiteindelijk 19.50 geleverd met koude loempia’s.

Laurann Wittebol
11 August 2024Slechte ervaring bij dit restaurant. We kwamen terug van een dagje uit en wilden even een hapje eten. Van te voren gebeld. Eenmaal aangekomen krijgen we een tafel toegewezen, tablet wordt op tafel gelegd en alvast eet smakelijk. Geen uitleg, er werd niet gevraagd of we drankjes wilden. Zoek het maar uit. Het was muisstil in het restaurant. Ik heb zelf maar gevraagd of de radio aan kon. Al snel kwamen de eerste vliegen rondom ons vliegen en vervolgens op ons eten. Gatverdamme. Ik loop naar het personeel en we krijgen een nieuw tafeltje. Zelfde probleem. We krijgen weer een nieuw tafeltje. Ook hier blijven de vliegen. We zijn er eigenlijk wel klaar mee. Niemand komt ons vragen of alles nu goed is. De sushi en dan vooral de vulling is al wat ouder, koude Ebi, koude kip. Slappe gyoza en taaie beef. Wij konden het niet meer positief zien. Belachelijk dat je hier 37 euro per persoon betaald! Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was. Nee, natuurlijk niet. Maar we konden de volledige rekening betalen en de eigenaar liet zich niet zien. Nooit meer voor ons! Doe eerst wat aan de hygiëne, klantvriendelijkheid en kwaliteit van het eten. Het was onwijs rustig dus hoe moeilijk kan het zijn. Het zou fijn zijn als de eigenaar alsnog in gesprek gaat over een oplossing.

André Boontjes
9 July 2024Het eten van Mizo is prima. Zoals wel vaker bij een sushi restaurant is het eten gewoon lekker maar zeker geen topper. Als we bestellen en laten bezorgen is het dus ook prima. Helaas waren we er met collega’s uit eten waarbij we onbeleefd niet werden “ontvangen” en in een hoek gestopt achter een kamerscherm in plaats van gezellig in het restaurant. Dan ga je met drie tablets bestellen waardoor iedereen afzonderlijk eet. En als je vraagt of er tussendoor misschien wat afgeruimd kan worden komt het antwoord; nou eigenlijk kan ik er niet makkelijk bij met al die mensen om de tafel… De ouderwetse en bij elkaar geraapte inrichting van het restaurant ademt desinteresse met als gevolg dat met het gemis van service en klantgerichtheid het de sfeer heeft van een selfservice pomp op een industrieterrein. Dus dikke helaas maar dit is wat ons betreft een afrader.