De 4 dames bistro, winebar, hotel reviews

Langestreek 94, 9166 LG Schiermonnikoog, Nederland
image
3.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

20.00%
Over De 4 dames bistro, winebar, hotel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij De 4 dames bistro, winebar, hotel in Schiermonnikoog

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van De 4 dames bistro, winebar, hotel

image
Roelof De Vries
7 September 2024

Bij de 4 Dames zijn ze de laatste weken op de vloer het spoor volledig bijster. Ik kreeg een dinerkaart (na 20 minuten wachten en 2x vragen) zonder enige toelichting op tafel gesmeten. Nadat ik besteld had kreeg ik geruime tijd later te horen dat ik alleen binnen kon eten (met hemels mooi weer) en dat de keuken pas open ging om 1700 (terwijl dat anders nooit zo was). Ik bestelde een rose grande vague (mijn favoriet daar) maar kreeg zonder toelichting een andere geserveerd. Desgevraagd bleek de grande vague op, maar deze is beter meneer. Nou dat vond meneer niet. En hij had het graag vooraf willen weten zodat hij de keuze had gehad. De bediening gaf overigens ook blijk van een grenzeloze onverschilligheid. Diverse tafels om mij heen hadden dezelfde ervaring en we lachten er maar wat schaapachtig om onderling) In afwachting van mijn voorgerecht vroeg ik een half uur na 1700 maar eens of mijn bestelling überhaupt wel doorgekomen was (Want er was nog steeds geen voorgerecht). "Nee meneer, dat kan nou eenmaal gebeuren" () zei de vloermanager. En ik gaf vervolgens aan dat ik per se buiten wilde eten, dat ze die beperking maar van te voren hadden moeten aangeven, zodat ik ook hier de keuze had gehad. Ik werd naar een tafel voor het raam gewezen; binnen naar ik dacht en wat logisch zou zijn gelet op voorgaande. (Binnen bleek achteraf, toen ik het beter kon zien ook toch buiten voor het raam te zijn (Zeg dat dan ook!!!)) Ik kon hoog springen of laag springen; je Binnen moest het zijn! De regels waren dus belangrijker dan de klant (). Ondertussen werd het gesprek grimmiger en grimmiger en werd ik uiteindelijk verzocht om op te stappen (). Ik ben echt nog nooit zo onprofessioneel behandeld en geschoffeerd. (Het feit dat ik niet hoefde betalen maakte deze schoffering ook niet goed.) Dit is maar een kleine greep van wat er mis ging. Nog 1tje dan omdat het zo "vermakelijk" was: op een gegeven moment zaten er van 3 tafels meerdere mensen met 2 armen te zwaaien om aandacht. Hoezo vloer management??? En was dit nu een incident? Nee mijn vorige 2 edities van mijn bezoek daar had ik vergelijkbare ervaringen (zij het wat minder heftig). Echt gênant dit en helemaal omdat ik al jaren toch minimaal een keer of zes per jaar hier kom lunchen. Buiten dineren met verjaardagen etc om. "Fijn dat u er weer bent" heb ik ook nog nooit gehoord trouwens. (Behalve van de vorige vloermanger Max) Eindconclusie: men is het spoor echt volledig bijster en zolang de huidige vloermanager aan boord is zien ze mij niet weer. Heel jammer want het eten was nog steeds erg goed. Dat dan weer wel! Tip voor de Dames: ga eens met het vloerteam op stage bij de Prinsenhof in Groningen. Dan weet je hoe het heurt. Wat een service wat een vriendelijkheid en voorkomend heid! (Eigenlijk was mijn ervaring daar aanleiding om deze recentie voor de Dames te schrijven; het contrast kon bijna niet groter zijn)

Delen Delen
image
M Lting
19 August 2024

Je kunt hier helaas niet reserveren beneden de 6 personen. 2x aan de deur geweest en 2x geen ruimte. Dat zegt natuurlijk wel genoeg over het eten wat kennelijk goed is, maar het is niet klantvriendelijk. We konden een uurtje, maar het kon ook 1,5 uur worden wachten voor dat er een tafel vrij was. Dit hebben wij niet gedaan en meer potentiële klanten deden dit ook niet. Weet dat er nog meer erg goede restaurants op Schiermonnikoog zijn.

Delen Delen
image
Ying Hao
11 August 2024

Het was oke. Bediening viel erg tegen. Duurde erg lang om bestelling /drankjes op te nemen, lang tussen de gangen. Drankjes vergeten. Te veel gasten met te weinig personeel. (Ligt waarschijnlijk niet aan de bediening zelf maar aan de onderbezetting). Eten was prima maar we hadden er meer van verwacht op basis van wat we online erover hadden gelezen. Qua prijs/kwaliteit matig. Maar wellicht is het buiten het hoogseizoen veel beter.

Delen Delen
image
Leroy W.
8 August 2024

Hier een heerlijke maaltijdsalade gegeten en een lekker drankje gedronken. Zit op een mooi plekje op het eiland. Enige minpunt is misschien dat de prijs wat hoog is, maar de porties wel vrij royaal.

Delen Delen
image
Jos Nellen
3 August 2024

Fantastisch lekker eten! Bij binnenkomst werden we super snel geholpen. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij. We kregen als voorafje een groene gazpacho aangeboden. Deze was verrassend fris en ook nog eens lekker! Op aanraden de pasta spaghetti met zeevruchten en zeebaars! Beide aanraders!

Delen Delen