Gestrand, eten aan zee. reviews

Havenweg 3, 8899 BB Oost-Vlieland, Nederland
image
2.7 / 5
Gebaseerd op 6 Reviews

5

16.67%

4

33.33%

3

0.00%

2

0.00%

1

50.00%
Over Gestrand, eten aan zee.

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 10:00–22:00
  • Dinsdag: 10:00–22:00
  • Woensdag: 10:00–22:00
  • Donderdag: 10:00–22:00
  • Vrijdag: 10:00–22:00
  • Zaterdag: 10:00–22:00
  • Zondag: 10:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Gestrand, eten aan zee. in Oost-Vlieland

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Gestrand, eten aan zee.

image
J S
20 October 2025

Reservering voor vijf personen om 17u45 op een zaterdag waaronder een klein kindje wat voor ons de eerste keer was dus best even wennen en spannend. We werden vriendelijk welkom geheten door de dame die de deur voor ons open deed, en begeleide naar de tafel. Even later bracht zij ook de kaart en vertelde daar het een en ander over, keurig netjes en vriendelijk. Tot zover was de vriendelijke en gastvrije ervaring. Een collega dame kwam de bestelling van de drankjes opnemen en daar ging het mis. Ze leek geïrriteerd over het feit dat wij nog niet goed de kaart hadden bekeken en toen mijn vriend vroeg naar de biertjes noemde ze die vlug op ervan uitgaande hij ze ook maar meteen had onthouden. Toen hij antwoordde met dat hij wel het tweede biertje wat ze opnoemde wilde hebben wist ze niet meer wat ze had gezegd want “ze had net zoveel gezegd”. Helaas ging het het opnemen van mijn vaders drinken net zo toen hij vroeg naar de wijn. Haar eerste vraag was of we de wijnkaart niet hadden gekregen waarop wij antwoorden van wel maar eveneens nog niet de tijd hadden gehad deze te bekijken. Het bleef stil waarop mijn vader uiteindelijk vroeg naar een bepaalde rode wijn. Nee, die had ze niet en weer bleef het stil en vroeg mijn vader wat ze aan rode wijnen had. Deze noemde ze zowaar allemaal zo vlug op dat het niet te onthouden was en mijn vader dan maar vlug koos voor de laatste suggestie. Daar nam ze geen genoegen mee, ze wilde een naam horen. Kijkend naar haar scherm om de bestelling op te nemen met een lachende grijns. Wat moet zij zich fantastisch gevoeld hebben. Verbouwereerd door deze behandeling hoefde ik al niks meer en besloten we een moment later de avond niet hier meer voort te willen zetten. We hebben de wel bestelde drankjes afgenomen en betaald. Wat een zelfingenomen attitude. Wij zaten daar met kindje, waar we onze plek nog mee aan het vinden waren en te “bleu” om te zeggen dat we misschien iets meer tijd nodig hadden. Deze dame had daar duidelijk geen oog voor en wilde vooral op haar manier opschieten. Duidelijk was dat ze het begrip gastvrij en vriendelijk niet beheerste en alleen haar functieomschrijving aan het uitvoeren was. Niks meer en niks minder. Als het opnoemen van bepaalde producten op de kaart waarnaar gevraagd wordt al zo’n irritatie opwekt zit je in de horeca (waar gastvrij en vriendelijkheid sterk gewaardeerd en beloond kunnen worden) niet op de goede plek. Het was een zaterdagavond en vroeg dus deze tafel werd vast weer opgevuld door een ander, forser betalende gast(en). In deze lag het voor ons echt aan de desbetreffende dame maar evengoed zeggen wij: hier nooit meer. Jammer van de plek.

Delen Delen
image
Miriam W
14 September 2024

De boot was net aangekomen dus alle begrip voor het feit dat men het druk heeft. Maar nadat we al een tijdje zaten te wachten en er meerdere mensen waren geholpen die na ons waren gaan zitten, vriendelijk gevraagd of wij dan ook zo mochten bestellen. Geen reactie, werd gewoon genegeerd. Dus de vraag nog een keer gesteld, en werd gewoon afgesnauwd. Dit is geen manier van doen dus we zijn weggegaan. Ik wilde dat ik eerst wat recensies had gelezen, oa op trip advisor, voordat ik hier was gaan zitten. Kennelijk is onvriendelijkheid hier niet vreemd maar wordt er met slechte recensies ook totaal niets gedaan.

Delen Delen
image
Michael Radt
10 September 2024

Fijne plek, relaxed, no nonsense en vlakbij de boot met mooi uitzicht op het wad. Bediening blijft adequaat als het druk is. Fijne kaart, ook voor vegetariërs, er wordt prima gekookt (vooral de vis!) en de porties zijn precies goed. De heekfilet was perfect. De bavette prima, alleen niet rare (dan moet hij rood blijven en mag van binnen nier warm zijn). Vaste prik na wandeling om de punt naar de boot terug.

Delen Delen
image
Anniek de Hilster
7 September 2024

Alleen een drankje gedronken waar we erg lang op hebben gewacht. Toen we aan hadden gegeven dat we ons drankje zelf even kwamen ophalen omdat we de boot moesten halen (het was inmiddels al 16:25 uur) en we haast hadden. De zeer onbeleefde serveerster flipte de pan uit op het terras. Hier kom ik niet nog een keer voor mijn plezier.

Delen Delen
image
Frank W
30 July 2024

Vriendelijk personeel, maar schakelde snel over op Engels toen ze een buitenlands dialect herkenden. Een eigenaardigheid van Nederlanders die ik onvriendelijk en neerbuigend vind. Geen erg druk restaurant tegenover de veerbootpier. Het eten kwam pas een uur na bestelling. Maar het was het wachten waard. De zeebaars was zacht en heerlijk. De bijgerechten waren ook lekker. Het dessert (Lemon-Cheese-Cake en Monchoutaartje) was een verrukkelijk afsluiting. Sterk aanbevolen.

Delen Delen