Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Herbergh van Flielant



Henk
6 September 2024Wat jammer dat één van de eigenaressen zo onaardig en stug is. Als vaste klant gingen wij eten en vroegen wij aan een meisje die bediende of we patat ipv. aardappelgarnituur konden krijgen, en dat mocht. We kregen geen aardappelgarnituur en moesten het patat van de eigenaresse toch betalen. Dan hadden we het aardappelgarnituur beter kunnen nemen en ook de patat, dan hadden we meer voor hetzelfde geld. Erg kinderachtig en dat als vaste klant😠

Mark Prins
24 May 2024In het restaurant een medium biefstuk met stroganoff besteld. De stroganoff saus was armoedig, niet smaakvol en de biefstuk zat tegen well done aan. De spare ribs van mijn vrienden waren taai, echt zwaar onvoldoende. De asperge soep was zoals je hem op de kantine op je werk verwacht. En ik vind de prijzen best hoog, dat is het lang niet waard. Ze zijn wel aardig en het is geen vervelende tent om te zitten maar ik kom niet terug.

Lars Punt
3 May 2024Gebrekkige service… Jammer, want op voorhand ziet de kaart er goed uit. Ook doet het pand aan de buitenkant authentiek aan en is er een (te?) rustige sfeer binnen. Na binnenkomst werden we voor ons gevoel met de nek aan gekeken, ondanks de reservering die wij eerder op de dag hadden gemaakt. Na ontvangst werd ons direct een menukaart voorgeschoteld en daarna werd er een halfuur niet meer naar ons om gekeken. Service hoort bij de prijs van het menu in naar onze mening en die liep volledig krom met de prijzen op deze kaart. Gezien het ruime aanbod van andere leuke gelegenheden en we toch nog geen drankje op tafel hadden te staan, hebben we onze spullen gepakt. Bij het verlaten kwamen we de maitre nog tegen en die begreep gelijk de situatie toen ze ons zag gaan. Hierop kregen we nog de sneer; ‘ik wou net naar jullie toe, maar beetje ongeduldig?’ Helaas!