Restaurant De Sallandse Berg reviews

Grotestraat 285, 7441 GS Nijverdal, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

40.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over Restaurant De Sallandse Berg

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 16:30–22:00
  • Woensdag: 16:30–22:00
  • Donderdag: 16:30–22:00
  • Vrijdag: 16:30–22:30
  • Zaterdag: 16:00–22:30
  • Zondag: 16:00–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant De Sallandse Berg in Nijverdal

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant De Sallandse Berg

image
Wolter van Tebberen
8 September 2024

Eerst even dit, zaterdag 7 september: "Schaaltje met ijs niet helemaal vol"? Misschien met slagroom? Later bij de uitgang zag ik jou weer: "Vol"? De dame in kwestie snapt het. Contact? Het eten was super, zoveel keuze. En de bediening was helemaal goed, een geoliede machine. Kom er zeker weer.

Delen Delen
image
Deepa Willems
3 September 2024

Ik vond het eten niet geweldig. De grill master deed wel erg z'n best en was aardig! Maar op al het vlees zaten dezelfde kruiden. Het eten was gewoon niet zo smaakvol. Op zich goed als je niet kritisch bent op het eten. Drinken was goed en uitgebreid. Verder is het erg hokkerig en op elkaar zitten in een behoorlijk donkere ruimte...terwijl de locatie van dit restaurant zo mooi is! Ze kunnen veel meer doen aan om een gezellige sfeer te creëren met meer licht en modernere meubels. Kortom voor ons was het echt een eenmalig bezoek.

Delen Delen
image
Take Amsing
20 August 2024

Zoals je verwacht' alles in overvloed goede kwaliteit en goed bereid. Zeker prima!

Delen Delen
image
Ingrid Langeveld-Dral
13 August 2024

Gemeld vooraf met rolstoel, top geregeld. Heerlijk eten, had voornamelijk vis waar amper rij was, sushi en Heerlijk ijs na.

Delen Delen
image
Nathalie Nagel
25 July 2024

Goed restarant. Toiletgroepen schoon. Tafel wordt snel leegeruimd. Eten van bakplaats biefstuk goed gebakken. De vis helaas super zout. De saus op de wok smaakte niet lekker. Patat en gebakken banaan waren niet gaar. De prijs was treurig, nog geen 2 uur gezeten maar straks 43 euro per persoon betaald. We kwamen er bij de auto achter, jammer blijkbaar gaat dit niet automatisch goed.

Delen Delen