Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant De Sallandse Berg
Wolter van Tebberen
8 September 2024Eerst even dit, zaterdag 7 september: "Schaaltje met ijs niet helemaal vol"? Misschien met slagroom? Later bij de uitgang zag ik jou weer: "Vol"? De dame in kwestie snapt het. Contact? Het eten was super, zoveel keuze. En de bediening was helemaal goed, een geoliede machine. Kom er zeker weer.
Deepa Willems
3 September 2024Ik vond het eten niet geweldig. De grill master deed wel erg z'n best en was aardig! Maar op al het vlees zaten dezelfde kruiden. Het eten was gewoon niet zo smaakvol. Op zich goed als je niet kritisch bent op het eten. Drinken was goed en uitgebreid. Verder is het erg hokkerig en op elkaar zitten in een behoorlijk donkere ruimte...terwijl de locatie van dit restaurant zo mooi is! Ze kunnen veel meer doen aan om een gezellige sfeer te creëren met meer licht en modernere meubels. Kortom voor ons was het echt een eenmalig bezoek.
Nathalie Nagel
25 July 2024Goed restarant. Toiletgroepen schoon. Tafel wordt snel leegeruimd. Eten van bakplaats biefstuk goed gebakken. De vis helaas super zout. De saus op de wok smaakte niet lekker. Patat en gebakken banaan waren niet gaar. De prijs was treurig, nog geen 2 uur gezeten maar straks 43 euro per persoon betaald. We kwamen er bij de auto achter, jammer blijkbaar gaat dit niet automatisch goed.