Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Becxy Wereldrestaurant

Dick Schopman
14 October 2024We dachten heerlijk all you can eat...nou kan je zeggen we hebben 2 uur gezeten..1 gerecht gekregen.. Het was zo druk dat ze het niet aan konden. Mensen kregen eten voorgeschoteld wat ze niet besteld hadden...als je al iets kreeg. Mensen zijn boos weggelopen omdat het veel te lang duurde nee voor ons nooit meer weer...zonde van het geld

Semejo Tap
9 September 2024Voor mijn verlate verjaardag hier gegeten. Gezien de reviews die ons onder ogen kwam, hebben alle negatieve opmerkingen getoets. Sommige dingen moet je wel even doorheen prikken. In eerste instantie dachten we dat het een Spaanse AYCE restaurant is. Maar het blijkt vijf continenten buffet. Het eten was goed en smakelijk. De bediening was hoffelijk, wij voelen ons op ons gemak. Het contact met medewerker/eigenaar was fijn. Een hele uitleg over de herkomst van sommige gerechten. Waardoor je de smaak ven de gerechten begrijpt. De ambiance is goed. de bediening ok. Wat we niet verwachten dat er nog meer komt wordt ons erop gewezen. Dus alles wat ons nieuw is hebben we ons laten smaken. Een minpunt is dat de namen van het gerecht niet bij de bakken staat, terwijl het wel aanwezig is. Ze hadden de namen op de betreffende deksel of vitrine moeten/kunnen plakken. Dat scheelt het vragen wat voor het gerecht is. Maar al met al zijn wij tevreden huiswaarts gegeaan.

Angela -
4 September 2024Oude vloerbedekking tegels in het nieuwe restaurant, onhygiënisch. Dames lopen met blote voeten in crocs in de keuken. Was een minimuum buffet, alsof je op een verjaardag bent beland. Gezin dat na ons binnenkomt heeft hun drinken afgerekend en zijn elders gegaan voor “wél fatsoenlijk eten”. De dame die het daar runt is alles behalve vriendelijk en toen ik aangaf niet tevreden te zijn moest ik wel voor 2 personen betalen. Voor ons nooit meer. Voor €77,- weggegooid geld. Reactie op de reactie van de gastvrouw; Wij hadden bij binnenkomst honger. Wij kwamen er gaandeweg achter dat er bizar weinig variatie was. Wij hebben meerdere malen aangegeven dat we niet tevreden zijn en als u onder 3 maal lege borden de borden bedoelt waar maar liefst 1 mini loempia of een paar inktvisringen op hebben gelegen dan klopt dat. Het gezin is weldegelijk opgestapt vanwege hun teleurstelling wat ze in uw restaurant aantroffen. Dat wij ABSOLUUT betaald hebben is een feit, blijkbaar heeft u uw administratie ook niet op orde. Dat u uw argument afsluit met dat u mij als klant niet graag ziet is een bevestiging van uw vriendelijke en gastvrije inzet. U gaat in de aanval ipv dat u serieus naar de feedback kijkt, zoals de andere reviews.

Sanne
28 August 2024Ondanks een week of 2 geleden te hebben gereserveerd en hier een bevestiging van te hebben gehad, enkele dagen van te voren alsnog afgebeld worden omdat ze “vol” zitten. Echt belachelijk. Leuk dat jullie waarschijnlijk een grotere reservering hebben gehad, maar dit nodigt absoluut niet uit om te komen eten. Dus zelfs ruim van te voren boeken heeft geen nut, dan kun je 10x beter ergens anders reserveren.

Daniëlle Slag
25 August 2024Wat was dit een tegenvaller! We waren met een groep van 9 personen, gereserveerd. Wat een rommelig zooitje! Aanbod was ontzettend karig en als je niet dol op vis bent, dan liggen er alleen bitterballen om te eten. Eten was koud en ook echt niet lekker. Gevraagd waar de sushi was. Antwoord: we hadden niet op zoveel mensen gerekend dus de sushi is op. Rosé was er niet en de biertap begaf het ook nog. We zijn na een klein uurtje weggegaan en hebben maar de helft betaald.