Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel Novotel Amsterdam City

Annick Gillis
18 August 2024Heel aangenaam verblijf, perfecte uitvalsbasis voor Amsterdam. Vriendelijk personeel, jammergenoeg spreekt niet iedereen Nederlands en dat vind ik eigenlijk heel onaangenaam, de moedertaal van het land zou het minimum moeten zijn. Heel makkelijk te bereiken met de auto en voldoende parkeergelegenheid. Jammer dat de usb ingangspoorten aan het bed niet werken want was mijn stekker vergeten thuis. Netflix zou ook we mogen want dit is leuk voor groot en klein en alle anderstaligen. Algemene info bij onthaal ontbreekt voor mij ook wel. Wat uitleg over fietsenverhuur, wellness enz. Had handig geweest, of minstens een folder op de kamer. Maar we komen hier zeker nog eens terug.


Carmen & Olav Twint
14 July 2024We hebben hier 1 nacht geslapen. Fijn dat er een winkeltje is waar je tot laat nog iets kunt halen. Wel tegen veel te hoge prijzen. De kamer was ook prima. Alleen het matras en hoofdkussen vond ik zeer onaangenaam. Matras was voor mij veel te hard en kussen veel te plat. Bij vertrek viel ons op dat er niet eens werd gevraagd of we een fijn verblijf hadden gehad. Vonden we toch wat vreemd. Ligging prettig, vlak bij station Rai.

Jan Roelof Wesselink
27 May 2024Superior kamer met Kingsizebed geboekt, 208. Weet nog steeds niet wat er Superior aan zou moeten zijn. Klein badkamertje, bed echt niet kingsize, kleine kamer. Uitzicht op technische installatie van de buren. De ander geboekte kamer was niet schoon. Veel ....haren lagen in de douche.

Michelle Bartelet
27 May 2024Belachelijk duur voor de service die je krijgt. Twee kamers geboekt voor meer dan €200,- per kamer per nacht. Voor deze prijs mag je op zijn minst verwachten dat de stopcontacten het doen. Deze deden het niet op beide kamers en bij aangeven direct dezelfde dag van inchecken werd er aangegeven dat ze hier niks aan konden doen. Eten in het restaurant en service was ook erg slecht. Allereerst meer dan 45 minuten moeten wachten op ons voorgerecht, terwijl er maar één andere tafel in het restaurant zat en we al aangegeven hadden dat wij niet heel veel tijd hadden. Dit moest wel lukken volgens hun, maar uiteindelijk dus alsnog erg lang moeten wachten en in tijdsnood. Eten was ook nog eens erg smaakloos en niet gaar. Daarnaast was de hygiene in het hotel ook bijzonder slecht, schaamharen op de badkamer, muffe geur door niet luchten en haren in het eten bij het ontbijt. Ook dit hebben wij meermaals aangegeven en ook nog bij uitchecken, waarbij we enkel als antwoord kregen “sorry, we kunnen er niks aandoen”. Voor meer dan €200,- per kamer per nacht is deze service echt bizar slecht. Het leek wel alsof we in een slecht 1 sterrenhotel beland waren. Voor dit geld zou er zeker een oplossing gezocht moeten worden.