Camping Ganspoort reviews

Helling 87, 3523 CB Utrecht, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

40.00%
Over Camping Ganspoort

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 08:00–23:00
  • Dinsdag: 08:00–23:00
  • Woensdag: 08:00–23:00
  • Donderdag: 08:00–23:00
  • Vrijdag: 08:00–00:00
  • Zaterdag: 10:00–00:00
  • Zondag: 10:00–23:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Camping Ganspoort in Utrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Camping Ganspoort

image
K Verbug
7 July 2024

Viel echt wel tegen. Minimaal opgemaakt eten, een salade die letterlijk alleen uit sla met een stukje geitenkaas bestaat (geen tomaat of komkommer of wat olie), brood zonder boter, uitsmijter met kaas zonder kaas enzovoort. Slechte prijs/ kwaliteit. De zaak was dan ook behoorlijk leeg.

Delen Delen
image
Elza tax
24 June 2024

Slecht dit is nu de 3e keer dat het uit eten gaan hier tegenvalt. Het personeel is jong onervaren en dat is duidelijk ze kunnen de capaciteit niet aan ,het was druk vanavond.Vegaburger besteld kreeg hamburger,Kreeg daarna de vegaburger,slap koud ding snel haastig vanuit keuken op bord gekwakt ivm drukte Zelfs de bestelde drankjes gingen verkeerd, Er wordt niet goed geluisterd ook die moesten we terugsturen, vervolgens werd het nieuwe drankje geirriteerd neergekwakt. We kregen 1 hoofdgerecht gratis en dat is netjes dus daarom toch nog 3 sterren.Na 3x tegenslag is dit niet voor herhaling vatbaar.

Delen Delen
image
W.A. Dean
24 June 2024

Wij komen hier eens in de maand, Helaas lijkt er veel te zijn veranderd. Service is goed, al voelt de sfeer niet zo lekker. Aantal nieuwe? mensen die er met een chagrijnige blik werken. Het eten is ook hard achteruit gegaan. Kaasfondue is al best prijzig, maar nu krijg je hele stukken groente, 2 mini stukjes brood en een lauw potje kaassaus zonder dat het opgewarmd blijft door een theelichtje oid (het wordt dus vlug kouder). Ook hadden we de buddah bowl, maar deze is totaal niet vullend. Weinig parelgort, miste ingrediënten zoals nootjes en chutney. Mijn vriendin is geen grote eter, maar zelfs dit vulde niet voor haar. We hadden zoete aardappeltjes on the side, dit werd in een klein bakje gedaan met een servet erin, ook al een kleine portie. Al met al hebben wij het gevoel dat ze enorm aan het snijden zijn in kosten en dat de sfeer achter gaat. Jammer!

Delen Delen
image
Hanna
14 June 2024

Topplek om te werken, zakelijk ongedwongen af te spreken. Lekkere kaart met verrassende gerechten voor de lunch en tussendoor. Kom er ook met mijn man en dochter wel 's, fijn speelplekje voor het kind. Kortom: van opening tot sluit voor mij een topplek. Enige aandachtspunt is de cappuccino: die wordt lauw geserveerd. Vraag dus even of je kopje voorverwarmd kan worden (tip van de bedrijfsleider, dus kan gewoon), anders heb je een koude klets koffie.

Delen Delen
image
Tineke van der Schaaf
7 June 2024

Vandaag voor het eerst teleurgesteld over de 'camping' . Lang wachten tot de bestelling werd opgenomen (ondanks veel personeel) De bestelde croissants waren er na een half uur nog steeds niet, keuken wist van niks, blijkt niet opgenomen te zijn bij de bestelling. Enfin, na 3 kwartier kwamen dan eindelijk de croissants. Zonder bestek. Daar weer achteraan. Na het eten werd de tafel opgeruimd. De helft. De andere helft bleef gewoon staan. Uit de rand van de soepkom ontbraken hele stukken. Dit kun je echt niet serveren! We hebben het aangekaart, helaas geen enkele sorry. Een kleine compensatie was op z'n plaats geweest. Jammer, volgende keer maar s ergens anders heen. Update : we hebben een herkansing gekregen en zijn uitgenodigd door Joris om te komen lunchen. Alles perfect in orde: zoals we gewend waren. Hartelijk dank en graag tot de volgende keer!

Delen Delen