Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van HarTeluk hotel-restaurant Afsluitdijk Zurich

Theo Holthuis
9 September 2024Wat een armoedige bende. Dode planten voor de ramen, vies en rommelig aan de buitenkant. Binnen stoelen op de tafels en geen vriendelijk personeel. 2 cappuccino besteld en de dame achter de balie nam niet eens de moeite om op te staan om de cappuccino te bereiden, bleef gewoon op de kruk zitten. Geen aanrader om iets te gaan eten/drinken. Tent sluiten of renoveren. Geen reclame voor Hajé.

Roos 04
31 August 2024We hebben ons niet af laten schrikken door de negatieve reviews en een bezoekje gewaagd op terug reis naar huis. Het is een mooie locatie met veel zit plaatsen. Bij binnenkomst is het onduidelijk hoe en waar je in de rij moet staan en wat je wel of niet zelf kunt pakken. Er is heerlijke koffie en ruime keuze aan gebak. Broodjes keuze was wat karig maar de panini die mijn man had besteld was lekker. Wc's zien er ook keurig en schoon uit! Personeel komt niet heel enthousiast over maar was verder wel gewoon beleefd. Hond mocht ook mee naar binnen!

Nas
18 August 2024Het is dat wij de benen wilde strekken en wat lekkers wilde halen voor onderweg, maar ik voelde mij hier niet welkom. Kreeg een sneer omdat ik met mijn dochter verkeerd in de rij stond. Hetgeen mijn dochter wilde, stond vooraan bij de kassa. Ik wilde absoluut niet voordringen, los van het feit dat ik dat nooit doe, hadden wij ook gewoon de tijd. De rij was helemaal niet lang ook, maar ik wist niet waar ik moest staan. Het was niet logisch (m.i.) qua looproute, maar er stond ook geen (loop)richting aangegeven, dus tja. Wat mij betreft kun je dit best op een normale (dus geen onvriendelijke) manier aangeven wat de bedoeling is van de loop richting of wat wenselijk is. Het is dat mijn dochter uitkeek naar haar muffin, anders was ik meteen weggelopen door zo een onnodige sfeer met alleen 5 aanwezige klanten (dus geen drukte of stress voor het personeel én dan nog). Die ene ster gegeven, omdat mijn dochter de muffin lekker vond (eerlijk is eerlijk).

Joukje Zijlstra
9 August 2024Toen deze locatie nog Haje was, was het goed. Nu was het erg teleurstellend en komen niet meer terug. Het is druk en er is 1 kok aanwezig. Na 25 minuten kregen we ons 12’ uurtje. De soep is op en ik vraag om nieuwe. Komt zo collega zegt de kok. De kroket is goed, maar het broodje kaas is erg sneu. De komkommer is nog zachter dan de tomaat en het eigeel was niet geel maar blauw. De soep hebben we niet meer gehad dat duurde ons te lang. (Na 15 minuten stond er nog niks)

M K
4 July 2024Kort geleden (21 juni) daar gegeten met 4 personen. We hadden besteld via de qr code op de tafel buiten want dat zou sneller gaan. De bediening zou de bestelling namelijk opnemen maar we hebben niemand gezien. Dus maar via de qr code besteld en betaald. We hebben 50 minuten gewacht voordat onze bestelling eraan kwam. We zagen mensen die later kwamen en eerder hun bestelling kregen. Maar we hebben ook gezien en gehoord dat meerdere mensen die middag hun geld terug hebben gevraagd en zijn weggegaan omdat ze te lang moesten wachten. We komen er normaal 4 x per jaar ongeveer maar mijn man wil er niet meer heen. Het eten is prima voor een wegrestaurant. Maar de wachttijd was werkelijk absurd.