Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Via Verde
Mir B
27 August 2024Onlangs hebben mijn partner en ik een bezoek gebracht aan Restaurant Via Verde met de hoop op een gezellige avond met een lekkere maaltijd. Helaas viel dit bezoek tegen. We zaten buiten op het terras maandag 26 augustus. We begonnen met een voorgerecht, een broodje met smeersel, dat prima in de smaak viel. Echter, het hoofdgerecht was een flinke teleurstelling. Ik had gekozen voor een schnitzel en mijn partner voor spareribs. Beide gerechten waren zo teleurstellend dat we na enkele happen besloten te stoppen. Het was gewoonweg niet lekker. Achteraf hebben we de recensies bekeken en het bleek dat we niet de enige waren met deze ervaring. Het is onbegrijpelijk dat de manager deze negatieve feedback niet oppakt en geen verbeteringen doorvoert, vooral na zoveel kritieken. Daarnaast was de service ondermaats. We moesten telkens om drankjes vragen en het personeel leek niet goed aangestuurd te worden. Dit droeg zeker niet bij aan een aangename ervaring. We hoopten de manager te spreken, maar deze liet zijn gezicht niet zien. Het lijkt erop dat hij of zij niet aanwezig was, wat zorgwekkend is gezien de situatie. Al met al een gemiste kans, want de locatie is geweldig en biedt veel potentieel. Met de juiste aandacht en verbeteringen zou Restaurant Via Verde een gouden tent kunnen zijn. Voor nu kunnen we het echter niet aanbevelen.
Danny Van den Broek
3 August 2024Wat een geweldig restaurant! Hier tijdens ons verblijf al 2 keer gegeten en het was echt wat je mag verwachten, gewoon goed! Je eten wordt erg snel geserveerd en smaakt heerlijk! Enige verbeterpuntje is dat de tafels iets sneller afgeruimd mogen worden maar dit doet zeker niet af aan de service en kwaliteit.
Joyce m
2 April 2024Iets besteld waarbij volgens het menu verschillende groenten geserveerd worden (tomaat, komkommer, rode ui). Echter kreeg ik deze niet (dus de helft van de ingrediënten op de menukaart, ontbrak bij wat ik uitgeserveerd kreeg). Dit heb ik gemeld en werd heel vriendelijk en professioneel geholpen door een jongeman die in de keuken een nieuw gerecht ging regelen. Even later wordt door een ander persoon opnieuw het gerecht geserveerd, waarna ik tijdens het eten opmerk dat er alleen 4 cherrytomaatjes zijn toegevoegd. De rest ontbrak gewoon weer?! Nou kan ik heus wel leven zonder die paar ingrediënten, dat is het probleem niet. Maar het is al vervelend dat je niet krijgt waarvoor je betaalt en daarover moet “klagen” (daar heeft toch niemand zin in). Heb er al helemaal geen zin in om dat nóg een keer te doen. Als bepaalde ingrediënten niet in huis zijn, prima. Maar zég dat dan. Nu krijg ik tot 2x toe een gerecht geserveerd dat niet overeenkomt met wat letterlijk op de menukaart wordt aangeboden. Dan voel je je als gast wel een beetje in de maling genomen. En als ik dan toch bezig ben: de tafels mogen echt vaker worden afgeruimd en schoongemaakt. Wij hebben meerdere keren aan een vies tafeltje gezeten die niet werd afgeruimd.