Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Sushi Station Hoofddorp


FA Elsendoorn
9 July 2024Hier van de week neergestreken omdat ik in de buurt was en om 13:00 uur dit enigste tent open was. Ik moest wel goed opletten of ik niet familie zou tegenkomen in dit winkelcentrum waar zij zitten. Had geen zin om ze te zien en dan uit te nodigen voor sushi :P Gelukkig ben ik ze niet tegengekomen. Ik kreeg de indruk dat ze gesloten waren om 13:00 uur. Deuren waren niet open (kan ook zijn om de warmte buiten te laten) maar ook geen enig teken van leven. Pas om 13:10, nadat ik een rondje in het winkelcentrum had gelopen, zat één van de sushi kokken buiten te roken. Ben naar binnen gegaan en had het menu aanschouwd en sushi besteld. Moest ongeveer 20 minuten wachten. Ze namen de tijd om op te starten. De sushi was een beetje aan de matige kant. De reden hiervoor was dat ik veel klompen rijst kreeg en op maat gemaakte garnering terwijl een goede sushi weinig rijst heeft en iets meer garnering. De smaak etc van de garnering zelf is prima, zeker ook de gefrituurde gunkan. Maar het was wel jammer dat de rijst veel te veel per sushi was. Ik ben hier heel streng in. Dit was te veel. Ik wil 2,5 ster geven maar dat kan niet, daarom 2 sterren. In de wachttijd op één van de bankjes in de winkel gezeten. Links en rechts lagen dozen en producten op de bank en op de vloer. Alsof ze in een verbouwing zaten. Ik heb niet gezien dat je hier op locatie kan eten.

W V
9 June 2024Heb al talloze keren gehad dat ik even snel een hap nodig had (vaak Pokebowl) en met een simpel belletje al na 10 a 15 minuten terecht kon om mijn eten op te halen. Aardige mensen aan de telefoon en in de zaak, eten altijd lekker🙌🏻 Enige opmerking is dat het cupje met saus wel wat groter mag :) Aanrader!

Anna S
30 April 2024Wanneer je met dit restaurant belt, hoef je niet op goede communicatie/service te rekenen. Het duurde erg lang voordat er werd opgenomen. Ik kreeg een werknemer aan de telefoon die nauwelijks Nederlands sprak en amper begreep wat ik bedoelde. Dit bemoeilijkte de communicatie enorm; ik moest alles meerdere malen herhalen. De man zelf was ook niet te verstaan (mede door zijn taalgebruik, het geluid en alle ruis aan zijn kant van de telefoon). Niet erg handig wanneer je op enkele vragen uit bent. Uiteindelijk heb ik maar weer opgehangen. Tevens kon ik ook geen enkele vorm van vriendelijkheid of beleefdheid bespeuren. De sushi is ook niet meer wat het geweest is. Alles valt uit elkaar. Het ziet er slordig uit en het eten smaakt onaangenaam. Terwijl je wel meer betaalt dan voorheen. De eerste keer zag alles er prima uit, maar de keren daarna viel het enkel tegen. Ik bestel mijn sushi in het vervolg elders.

Richel Sapulettey
26 May 2022Bij levertijd stond aangegeven max 55 minuten. Inmiddels besteld, ontvangen wij een SMS met levertijd 77 minuten. Afijn het is hemelvaart, minstens 100 minuten later krijgen wij onze bestelling binnen. De sushi was in het bakje gepropt en de rauwe vis zat tegen de warme maaltijd aan te smeulen. Waardoor de rauwe sushi warm geleverd werd. Er zaten geen stokjes bij de levering. Nu begrijp ik de drukte en dat hierdoor de levering op zich kan laten wachten, maar bezorg dan wel alsnog de kwaliteit die je verwacht bij een prijzige thuisbezorgvariant.