Bilderberg Garden Hotel reviews

Dijsselhofplantsoen 7, 1077 BJ Amsterdam, Nederland
image
3.5 / 5
Gebaseerd op 6 Reviews

5

16.67%

4

50.00%

3

0.00%

2

33.33%

1

0.00%
Over Bilderberg Garden Hotel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bilderberg Garden Hotel in Amsterdam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bilderberg Garden Hotel

image
Rachel L
17 January 2025

Hotelkamers zijn iets gedateerd maar netjes en schoon. Tevens een upgrade gehad naar rituals producten in de badkamer . 👍 Vandaag bedient door remie tijdens de lunch. Wat een super bediening van hem. Precies zoals het hoort. Mijn complimenten!

Delen Delen
image
astrid R
31 August 2024

op een groene en rustige locatie vind je dit hotel. de kamers zijn wat donker maar wel netjes ingericht en superschoon. wij waren erg enthousiast over het zwembad, de ruime opzet, vriendelijke ontvangt én het super verzorgde ontbijt. ook voor mij als vegetarier was er voldoende keuze en een plantaardige yoghurt werd op verzoek direct geregeld. wij komen graag nog een keertje terug

Delen Delen
image
Victoria Mfulu
2 March 2024

Geen gevoel van een 5-sterren hotel. Kamer heel donker en niet zo proper. Terras was vuil niet gekuist overal sigarettenpeuken. Badkamer lavabo was heel het verblijf verstopt.

Delen Delen
image
Eve lien
17 February 2024

Fijne ruime kamer,jammer dat er geen raam open kon en daardoor was het wat te warm binnen voor ons. Wij hadden ook graag wat stadsgeluiden gehoord,het was nu wel érg stil maar we snappen dat dat meestal juist een pluspunt is.

Delen Delen
image
Richard van der Meulen
29 January 2024

Als ervaren reizigers waren we teleurgesteld in ons verblijf in dit hotel. Helaas kunnen we het niet als een 5-sterren hotel beschouwen. Onze ervaring begon al slecht toen we twee keer naar de verkeerde kamer werden gestuurd. Het leek erop dat de receptioniste geen kennis had van de kamernummers of misschien was er een communicatieprobleem. Hoe dan ook, het was een frustrerende start van ons verblijf. Een ander aspect dat ons stoorde, was het gebrek aan kennis van de gastheer over wijnen. We wilden gewoon een zoete witte wijn, maar hij kon ons niet helpen met een geschikte keuze. Het is teleurstellend als een hotel van dit kaliber niet kan voldoen aan eenvoudige verzoeken zoals deze. Daarnaast was de hygiëne in de kamer verre van acceptabel. Overal lag stof en het leek erop dat er al lange tijd niet goed was schoongemaakt. Het gordijn hing los aan de rails aan de zijkant, wat een slordige indruk gaf. Het was duidelijk dat er weinig aandacht werd besteed aan het onderhoud van de kamer. ‘Foto’s zijn beschikbaar ‘ Om het nog erger te maken, maakte de ventilator een constant piepend geluid, wat erg hinderlijk was tijdens ons verblijf. Het was moeilijk om een goede nachtrust te krijgen met dat geluid op de achtergrond. Dit was onze tweede keer in dit hotel en helaas was het een enorme teleurstelling in vergelijking met ons vorige verblijf. De eerste keer was alles perfect en we hadden een geweldige ervaring. Het is jammer dat de kwaliteit zo sterk is afgenomen. Op dit moment kunnen we niet aanbevelen om in dit hotel te verblijven. De hygiëne en het gebrek aan service maken het geen aangename ervaring. We hopen dat het management deze problemen serieus neemt en maatregelen neemt om de kwaliteit van het hotel te verbeteren.

Delen Delen