Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel Die Port van Cleve

Magda van Driel
7 August 2024Wij huurden een kamer op de 4e verdieping. Wat een "bruchbude", een somber zolderkamertje met uitzicht op de dakpannen. Los behang hier en daar. Het betrof een "upgrade" kamer, prijs boven de 200 euro. Ons verblijf viel samen met de laatste dag/avond van de gay parade. Lawaaiig dus, maar daar hadden we niet veel last van. We hadden een strakke agenda. Bij aankomst bleek de wastafel verstopt. De meneer van de servicebalie beloofde er wat aan te doen, maar dat lukte niet goed. Wel een hele plas onder de wastafel. Er kon niks aan worden gedaan, de technische dienst functioneerde niet in het weekend vertelde de portier de volgende ochtend. Kennelijk heeft het schoonmaakpersoneel niet gemerkt dat er een verstopping was. Ook het koffiezet apparaat werkte niet erg vlot. We hebben wel eens op een verdieping lager een kamer gehad. Dat was een stuk beter. Voor ons geen Port van Cleve meer. Verstoppingen die niet opgelost kunnen worden, zijn voor ons geen 4 sterren.

Diny Snoeijen
11 February 2024Opnieuw een paar schitterde dagen doorgebracht in ons favoriet hotel in Amsterdam. Werden wederom hartelijk ontvangen door Karim en Ercan van de receptie. Compliment voor deze jongens niets was teveel. Alle vragen werden indien mogelijk door hen ingevuld. We kregen een mooie kamer en elke moment dat we ze zagen was het contact prettig. En zeer service bereid, alleen al voor de dienstverlening van deze gasten zouden wij in de toekomst nogmaals voor dit hotel kunnen kiezen. Top gasten zijn deze mannen ze zijn zeer service gericht fijn voor een hotel om dergelijk personeel in dienst te hebben. Jan & Diny

SABRINA MARTENS
31 January 2024Superleuk hotel, cosy kamer, zalig bed en hoofdkussens. Smart-tv, dus je kan je eigen ding streamen. Ontbijtbuffet helemaal top. Bediening heel joviaal en gemoedelijk. Toplocatie, op wandelafstand van het station en op 50 meter van de Dam. Ik kom hier zeker terug.

Paul van Velsen
30 April 2023De kamer (nr 126) is klein, krap en benauwd. De ruimte rondom het bed is amper 20 cm. Bij aankomst was de temperatuur in de kamer op het niveau van een vlindertuin. De enorme airco, die op ooghoogte hangt maakt een hoop herrie, maar krijgt de temperatuur niet op een prettig niveau om lekker te slapen. De badkamer is ruim en ziet er op het eerste gezicht goed uit, alles is aanwezig. Douchen moet in de badkuip...op je knieën, met mijn 1,98m paste ik niet onder het plafond. Verder had de badkamer zwarte schimmel in de voegen en oranje schimmel in de kitnaden. Het bed lag goed, de lakens waren schoon. De TV was twee keer het formaat van een Ipad, groter zou er ook niet in passen. Samenvatting: Een hotelkamer die je verwacht langs de snelweg, alleen voor de prijs van een 5-sterren hotel (€ 370,00 per nacht!!). Het ontbijt in het restaurant was perfect, bedienend personeel is vriendelijk en behulpvaardig. Uitchecken was onpersoonlijk.

Gerco van Leeuwen
25 June 2022Prijs - kwaliteit. Dit hotel heeft 4 sterren maar toch geef ik het 3 sterren. De prijs per nacht in combinatie met het aantal sterren doet vermoeden dat dit hotel top notch moet zijn. Toch vind ik het een beetje tegenvallen. En dit had vooral te maken met mijn kamer, een lijstje met gebreken wat vooral te maken heeft met onderhoud denk ik. Tevens zijn de voorzieningen (tv, kluisje enz) verouderd. Dit doet niks af aan de kamer zelf; ruim, stil, donker, goede bedden er ontbreekt aan niks. Het hotel zelf is netjes, schoon en heeft een mooie architectuur van binnen ademt het historie en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De ligging is subliem en ook al zit je midden in de drukte dit merk je niet wanneer je het hotel binnen stapt! Zoals eerder geschreven de verwachting was hoog en misschien ben ik daardoor een beetje teleurgesteld en dat resultaat verklaart mijn 3 sterren keuze..