Restaurant Cadir reviews

Calandstraat 50, 2521 AG Den Haag, Nederland
image
2.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Restaurant Cadir

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 08:00–00:00
  • Dinsdag: 08:00–00:00
  • Woensdag: 08:00–00:00
  • Donderdag: 08:00–00:00
  • Vrijdag: 08:00–00:00
  • Zaterdag: 08:00–00:00
  • Zondag: 08:00–00:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant Cadir in Den Haag

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant Cadir

image
Onur Ulker
5 September 2024

Cadir restaurant biedt een fantastische culinaire ervaring! De sfeer is warm en uitnodigend, perfect voor zowel een romantisch diner als een gezellige avond met vrienden. Het menu is divers en bevat heerlijke gerechten met verse ingrediënten. De bediening is vriendelijk en attent, waardoor je je meteen welkom voelt. Een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt!

Delen Delen
image
Selma Elma
25 August 2024

Had sinds 2018 gezworen hier nooit meer terug te komen, door het verschrikkelijke eten. Afgelopen week uit noodzaak en tijdsgebrek toch hier naar binnen gegaan, iedereen verdient namelijk een tweede kans. Dikke spijt !!! Prachtig geworden van binnen, maar de rest is waardeloos. Ik bestelde een pizza tonno, want ja wat kan nou misgaan bij een pizza tonno. Heel veel !! Ik kreeg een natte stuk deeg met tonijn uit blik in water erop gekwakt. Probeerde het nog te redden door 3 (!) grote zakdoeken erop te leggen en de vloeistof op te nemen. Tevergeefs nog steeds even nat. Krijg ik eindelijk een ober te pakken en vraag hem of de ‘pizza’ nog even wat langer in de oven gedaan kan worden in de hoop dat het wat opdroogt o.i.d. Meneer sprak geen woord Nederlands noch Engels, dus dat ging al snel mis. Pizza kreeg ik meteen terug en was alleen in stukken gesneden. Ik zocht naar het enige personeel die Nederlands sprak en vroeg hem of ik deze pizza helemaal terug kon geven, ik had 1 hap genomen en het was gewoon niet te vreten! Na wat heen en weer werd de pizza eindelijk van de rekening afgehaald. Fijn. Over het andere eten was ik overigens ook niet te spreken. Zalm keidroog, geen smaak, groente was rauw en de saus smaakte naar flauw zeewater. Zelfs de Russische salade ging mis, aardappeltjes erin waren niet gaar en de groente waren uit de vriezer in een goedkope yoghurt gekwakt. 50 euro betaald daarvoor en drankjes ! Nu echt: nooooit nooooit meer !!!!!!!

Delen Delen
image
Mr. Zitpipi
16 August 2024

Bij binnenkomst was het allemaal mooi de ontvangst was netjes. Eenmaal aan tafel werd mij van alles aangesmeerd zoals salades friet etc. Waar ik niet om vraag of bestel wil ik niet maar dat even terzijde. Als iemand die meer dan 80 uur per week werkt kan ik het me niet veroorloven om ergens te gaan eten en vervolgens heftig ziek te worden omdat de kip niet goed gaar is. Dit zijn fouten die je überhaupt niet mag maken als restaurant die al jaren bestaat.

Delen Delen
image
Chubby Experience
3 July 2024

Wij zijn hier gekomen tijdens Eid el Adha en wij zullen nog een keer terug komen voor nieuwe ervaring bij Cadir en komen dan met een wat uitgebreidere review. We willen jullie met foto’s in ieder geval een impressie geven. N.B. 100% halal

Delen Delen
image
Sam Ik
15 April 2024

Gisterenavond met de gehele familie gedineerd. Helaas, van de veelbelovende Cadir van een aantal jaren geleden is weinig meer over. Ja, het is een imposante ruimte en er hangt een oké sfeer. Maar van de geïrriteerde ober die de bestelling opnam, de niet-Nederlands sprekende overige serveerders, de gegrilde kipfilet die naar een rubberen schoenzool smaakte, broccoli die overduidelijk niet vers van het land was, droge rijst en bulgur, maakte van ons familie uitje een baggere ervaring. De twee gegrilde kipfilet schotels die we aanvankelijk hadden doorgegeven tijdens de bestelling waren ze compleet vergeten. De overige familieleden hadden allang hun schotels op, er waren twee mensen in het gezelschap die een half uur later pas hun eten kregen (en dat ook pas nadat wij aan de bel trokken waar hun eten bleef). Vervolgens kregen ze zo gezegd hun schotels voorgeschoteld, het was niet te kanen! Grotendeels zo op tafel laten staan. Bij het afruimen de ober aangesproken over de belabberde kipfiletschotels, die gaf aan bespreek het bij de kassa. Bij de kassa aangekomen om af te rekenen heb ik aangegeven dat én de kipfiletschotels niet te eten waren én ze de bestelling in eerste instantie waren vergeten en er door twee personen een half uur later alleen is gegeten. De manager(?) (dame in groen mantelpakje) gaf te kennen dat ze niks voor ons kon betekenen en dat we ter plekke hadden moeten aangeven dat we niet tevreden waren, zodat we nieuwe schotels hadden kunnen krijgen. Ik heb toen aangegeven dat ik dat een hele vreemde oplossing vond en wij daar niet bepaald op zaten te wachten, daar de bestelling in eerste instantie is vergeten en een half uur later is geserveerd, om vervolgens bij onvrede weer een halfuur te mogen wachten. Al met al, ons zie je hier niet meer terug. Dat heb ik de dame achter de kassa ook vriendelijk duidelijk gemaakt.

Delen Delen