Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van McDonald's Moordrecht

Evanne van Emmerik
9 September 2024Het begon al toen we moesten toeteren om überhaupt geholpen te worden in de mac drive. Daarna vergaten ze ook nog eens de chilisaus en hadden we een koude cheeseburger. Al met al heel erg teleurstellend en niet voor herhaling vatbaar. Ik zou een stukje verder doorrijden naar de volgende McDonalds!


C. VL
12 August 2024Wat een waardeloze tent is dit zeg. Als je al binnen komt zie je al veel tafels nog vol met vieze dienbladen en de tafels die wel leeg zijn, zijn heel erg vies. Gelukkig heb ik altijd doekjes voor de kinderen bij ons dus zelf tafel schoongemaakt. Ook de prullenbakken en de plek voor dienbladen puilen uit. Personeel is niet bezig met de bestellingen, maar vooral met elkaar, 1 persoon werd aangesproken dat hij zijn bek moest houden en door moest werken. Lijkt me niet normaal dat collega's onderling zo met elkaar communiceren. Gedeelte van onze bestelling stond ook al poos klaar, t was nog wachten op aantal dingen, met gevolg dat die ene helft al niet meer warm/koud was, toen ik daar wat van zei, kreeg ik een snauw van het is pas net klaar, terwijl we aan de balie stonden en onze spullen konden zien staan. Het is dat we vanaf het vliegveld op weg naar huis hier langs kwamen en we graag wilde eten, maar ik zou het zeker niet aanbevelen. Dit was zelfs voor een mac donalds gewoon echt belabberd.

davy abeele
20 July 2024Wij( ik mijn vrouw en onze kind in de kinderwagen) kwamen vrijdag aan rond een uur of 6. We hadden besteld en wilden binnen eten. Het was zo druk dat er geen plek was. Uiteindelijk maar gevraagd of ze onze bestelling wilde inpakken, zodat wij dit dan maar thuis konden opeten. Eten was koud en slap.

Shar Biso
16 July 2024Chick van de drive had een attitude van hier tot Tokyo. Ik gaf aan dat ik coupons had nadat ze vroeg of ik nog wat anders wilde bestellen. zegt ze. Ja..? Ik zeg ja ik heb coupons voor mn burger en menu. Zegt ze ja die moet je bij het raam scannen. Nja oke ik dacht zal wel. Hoe ik bij t raam aankom, staat ze daar al met een houding alsof ze me niet wilt helpen. Ik liet coupons scannen, maar haar apparaat werkte niet. Dus ik scrolde verder naar de andere coupon, misschien lag het daaraan. Toen deed haar apparaat het weer en kon ze de 2e coupon scannen, dus ik scrolde terug naar de eerste. Zegt ze ja die heb ik gescand, je moet scrollen naar de volgende met een attitude. Toen zei ik, nee die heb je al gescand, je moet deze hebben. Nouuu wat een attitude gaf ze toen. Als je geen zin hebt om te werken, moet je het ook niet doen.