Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Grand Cafe

Lisa
10 September 2024Eigenlijk kan ik niets positiefs benoemen. We zaten met 4 personen buiten, qua drukte viel het erg mee. Je kan in feite alleen bestellen met een QR code maar hierin kun je geen aanpassingen van je gerecht toevoegen waardoor je genoodzaakt bent de bediening te vragen. Je moet ze zelf achterna lopen en zelfs naar binnen lopen want ze besteden weinig aandacht aan de gasten. Bediening spreekt allerlei talen behalve Nederlands, maar de ober verstond het niet toen we meermaals in het Engels vroegen of we konden bestellen. Dus op zoek naar een collega die begreep wat iemand komt doen in een restaurant. De bestelling zelf ging op meerdere vlakken fout: er werd bij een gerecht curry gevraagd en je kreeg mayo en ketchup. Koffie kwam zonder melk. 1 frikandel ipv 2. Het eten kwam in etappes, waardoor we om en om konden eten. Bedenk hierbij dat we geen 3 gangen menu hadden bestelt maar gewoon 3 broodjes en 1 portie friet. De prijs is echt om je ogen van uit te krabben. Een skere 'haverbol gezond' kost bijna 10 euro, zie foto. Totaal bijna 65 euro kwijt aan een miezerige lunch. Bespaar jezelf de pijn en het geld om hier te eten.

jasmin van emmerloot
27 August 2024Leuk naast de flamingo’s eten. In tegenstelling tot veel van de reviews vond ik het eten heerlijk! Wij hadden frietjes met kibbeling en Flammkuchen classic. Wanneer we met ons dagticket niet meer het zwembad terug in kwamen zei een medewerker dat we een nieuw ticket moesten kopen? Gelukkig vroegen we het opnieuw aan Shaneequa, die was mega vriendelijk!


B H
26 June 2024Het eten is wat je kan verwachten op zo’n park. Geen hoogstaande gerechten maar een veredelde frituur (wel met kleffe slappe friet). Niet vies maar zeker ook niet top. Prijs is ook naar verwachting hoog. De sfeer binnen is wel erg matig. Op een andere dag op het buitenterras een ijsje gegeten. De service was hier erg slecht. Slecht ingewerkt Engelstalige medewerkers. De tafel buiten was vies en de menukaart plakte enorm.

Daisy Djina Kerste ev Dor
13 February 2024Bediening spreekt veelal Engels, dit hoeft geen probleem te zijn. Onze bestelling geen wel mis , maar werd netjes opgelost . Dit is bijzonder, op andere CP daar slechte ervaringen mee. Zoveel mogelijk besteld met QR code. Eten en drinken gewoon prima, alleen de verse J’us is niet lekker en niet vers. Van ons mag de oude kaart terug, met name een club missen we voor de lunch . Gebak mag ook beter, bv een lekker stukje slagroomtaart of appelgebak zonder noten. Bediening is super vriendelijk en snel vandaar ook de 5 sterren voor service .