Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van McDonald's Barneveld

Meisje
14 September 2024Ik kwam af en toe eten in verschillende McDonald’s filialen met mijn familie. Onlangs heb ik een onbevredigende ervaring gehad in het filiaal van Barneveld. Bij een eerdere gelegenheid, gezien de drukte in een van uw filialen, kozen we ervoor om ons drinken in statiegeld bekers mee te nemen in de auto. Ik heb toen besloten om de bekers bij een rustiger moment in te leveren bij het filiaal in Barneveld. Volgens de instructies die mij werden gegeven, probeerde ik de bekers in te leveren bij de kassa. Echter, de manager, de heer Eikelenboom, weigerde de bekers terug te nemen, bewerend dat ze niet afkomstig waren van McDonald’s. Ik heb nog steeds de bekers in mijn bezit en ik wil mijn statiegeld dat ik rechtmatig heb betaald terug. Ik vind het onaanvaardbaar dat doordat McDonald’s beweert dat de bekers dagelijks veranderen, ik mijn statiegeld niet kan terugkrijgen. Deze situatie komt over als misleiding van de klant. Daarnaast laat de algemene service bij McDonald’s regelmatig te wensen over, met onhygiënische toiletten en koud eten. Ik doe een beroep op de Wet Consumentenbescherming, vooral artikel 7:18 Burgerlijk Wetboek, die stelt dat de consument recht heeft op een redelijke vergoeding bij de aankoop van producten die niet voldoen aan de contractvoorwaarden. Ik verzoek vriendelijk dat u een oplossing biedt voor deze kwesties. Het opzetten van een duidelijk inleverpunt voor statiegeld bekers lijkt een voor de hand liggende oplossing. Dit zal zorgen voor een betere klantenservice en mogelijke misinterpretaties in de toekomst voorkomen. Ik vertrouw erop dat u mijn klachten serieus neemt en actie onderneemt. Tot die tijd, voel ik geen behoefte om uw etablissementen te bezoeken.

Lennerd Van de Poel
7 September 2024We komen binnen we plakken al aan de vloer vast gwn niet gepoetst. We doen onze bestelling en hebben een half uur moeten wachten waren ze onze order vergeten. Het was een echte choas in de keuken ze waren met super heel man in de keuken en niemand wist echt goed te doen wat ze moesten doen ze stonden daar en daar hield het mee op. We hadden de manager gesproken en die vond het super normaal dat ze onze order vergeten waren en da we zo een half uur hadden moeten wachten. En als we niet ons lastig gemaakt hadden vr onze orde was het waarschijnlijk ook niet gekomen. En die persoon die onze order dan uiteindelijk gemaakt had was ook nog eens de helft vergeten. Echt een ramp we komen nooit meer terug

Andre Sonderman
1 September 2024Wat een chaos. De helft van de bestelschermen staat op zwart. Op de schermen die het wel doen staat dat er alleen to go menu's zijn. Dan bestel je uiteindelijk, blijkt het scherm waarop te zien is welke bestellingen bereid worden ook uit te staan of defect te zijn. Nou ja de bestelling ontvangen in een zakje en dan blijkt dat er ipv 2 ketchup en 1 frietsaus, 3 zakje ketchup in zitten. En de cola is verandert in ijsthee of iets anders maar het smaakt in ieder geval totaal niet naar cola. Als ik niet alleen buiten had gezeten was ik wel even terug gegaan, maar dan had ik al die losse spullen weer mee moeten nemen, want geen dienblad vanwege alleen to go. Het is ook een ontzettend drukke Mac. De volgende keer rijd ik wel ff verder.


Herrit M.plaats
10 August 2023Augustus 2023 Rond 17:00 een gezellige drukte. De parkeerplaatsen bij deze MC Donalds zijn niet ruim en de normale auto's moeten al een aantal keer heen en weer steken om de parkeerplek te verlaten als aan beide kanten ernaast een auto geparkeerd staat. Deze MC Donalds is voorzien van Mac Café. Friet en burgers werden relatief snel gebracht nadat deze via de bestelzuilen besteld waren. Lauwe slappe friet en lauwe burgers . Wij zijn beter gewend bij een MC Donalds en zeker rond etenstijd ! Toilet was niet netjes. Het leek alsof hier in algemene zin personeel rond liep die alleen gefocust was op zijn of haar specifieke werkzaamheden en ben hart voor de zaak heeft door het hele restaurant als werkplek te zien om de klanten een aangenaam verblijf te bieden.