De Werelt Garderen reviews

Oud Milligenseweg 62, 3886 MJ Garderen, Nederland
image
3.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

40.00%

1

0.00%
Over De Werelt Garderen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij De Werelt Garderen in Garderen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van De Werelt Garderen

image
Ton Sweere
8 September 2024

Zeer nette kamer, schitterende omgeving, gezellige bar met leuke gelegenheid om buiten te zitten. Ontbijtbuffet uitgebreid en zeer smakelijk. Tip, de deuren vd slaapkamers slaan dicht door de kracht vd veer, dat is hinderlijk als mensen vroeg begoinnen te bewegen.

Delen Delen
image
Pieter van Selm
19 August 2024

Kamers zien er oubollig uit en lijken niet echt op de foto's. Vooral donker binnen en een normale lamp aandoen voor een beetje licht is een uitdaging. De gang kernmerk zich door een donker bruine kleur, zonder opvrolijking. Voelt erg donker/somber aan. Douche is ietwat klein. Personeel is vriendelijk, al hadden we soms het gevoel dat ze hun eigen reserveringssysteem niet kenden en ons in een andere kamer wilden hebben/overplaatsen. Beetje jammer. Ontbijt is goed. Lang geleden dat ik poffertjes heb gegeten bij het ontbijt. Volgende keer weer gewoon worstjes(sausages) bij de scrambled egg/bacon... Veel te kiezen, waaronder vers fruit. Lekker ontbijt dus. Bedden waren goed, enorm hoog boxspring bed, sliep goed. Alleen uitkijken voor het bedlampje en de lichtschakelaar. Vier laadpunten voor EV's voor de deur. Dat er laadpaalklevers zijn kan het hotel niets aan doen. Zwembad niet gebruikt, evenmin als de huurfiets die voor de deur staan.

Delen Delen
image
Iris Jongejan
18 August 2024

Aparte geur in de kamer door het ventilatie systeem, met het raam open was het snel weg. Aardig personeel, ook de gasten in het hotel. Heerlijk ontbijt, goed bed. Achter het hotel liep je zo het bos in, de heide stond mooi in bloei.

Delen Delen
image
Leon Emmen
18 August 2024

De kamers zijn gedateerd en oud. Daarmee een erg scheve prijs/kwaliteitverhouding. Ze adverteren als “gloednieuw” hotel. Wat ze daarmee bedoelen is dat De Werelt het net overgenomen heeft en er nog helemaal niets aan gedaan heeft. Op de planning staat een verbouwing. Er is een reden dat je nergens online goede foto’s van de kamers kan vinden. Personeel bij de receptie was duidelijk geïnstrueerd hoe met klachten om te gaan over de scheve verwachtingen die gecreëerd worden: meepraten, erkennen en er vervolgens niets mee doen. Eten in het restaurant was slecht. De runderribben op de specials kaart waren hard en taai. De vegetarische papadum van mijn partner was een typisch voorbeeld van een totaal inspiratieloos gerecht. Het vriendelijke personeel en de goede cocktails maakten een hoop goed.

Delen Delen
image
Sabine
6 August 2024

Wij, mijn man en ik, hebben het afgelopen weekend 1 nachtje hier geslapen. We waren eigenlijk goed te spreken over het hotel: schone mooie kamer, leuk zitje buiten bij de kamer. Een leuke sfeervolle bar met terras, leuk sfeervol ingerichte eetzaal en aardige, vriendelijke medewerkers. Er is maar 1 ding wat voor ons een soort van alles teniet doet en waarom we hier niet weer zullen terugkeren. Zaterdagavond wilden we een rondje lopen na het eten, vanwege de regen de regenjassen uit de auto gehaald. Na de wandeling deze te drogen mee genomen naar de kamer. De volgende dag zijn we de regenjassen vergeten, eigen stomme schuld! Toen we er achter kwamen (ver in de middag) direct gebeld. Maar nee, ze waren niet gevonden. Maandag weer gebeld; ‘nee nog steeds niet gevonden. We hebben uw gegevens, we bellen zodra ze terecht zijn’ Tuurlijk is ze vergeten onze eigen schuld, maar wanneer ze voor het laatst door ons gezien zijn op de hotelkamer, dan is het toch heel raar dat ze niet gevonden zijn? De afhandeling hiervan werpt voor ons een nare smet op een positieve ervaring. Jammer, het had zo anders kunnen zijn.

Delen Delen